//

TomTom Go Mobile

TomTom Go Mobile discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Als dit die nieuwe TomTom moet worden, is het volgens mij het begin van het einde voor TomTom. Grootste probleem is de ruimte die de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 10-07-16, 11:42
Wimus's schermafbeelding
Wimus Wimus is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2011
Locatie: Vlijtingen - Riemst (Belgie)
Berichten: 149
Angry TomTom Go Mobile

Als dit die nieuwe TomTom moet worden, is het volgens mij het begin van het einde voor TomTom.
Grootste probleem is de ruimte die de app inneemt, de Europa kaart maar liefst meer dan 6 GB.
Ik heb TomTom Europa 2x aangeschaft, voor mijn vrouw en mijzelf, was toch 180€ en werkte naar behoren.
De aangeboden upgrade kan ik begrijpen, levenslang gratis upgrades kan gewoon niet.
Nu kan ik die nieuwe app geeneens meer op de iPhone 6plus (16GB) van mijn vrouw installeren, is gewoon te groot en als TomTom denkt dat ik een nieuwe telefoon ga aanschaffen om TomTom te kunnen gebruiken, hebben ze het mis.
Kijk eens rond TomTom, bij andere navigatie apps kan je per land de kaarten downloaden, dat zou jullie probleem voor een groot deel oplossen.
Voor mij is in ieder geval duidelijk, zolang de oude app werkt blijf ik hem gebruiken en als daarna niks veranderd is in de nieuwe, ga ik over op wat anders.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-07-16, 11:50
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik (wij) gebruik(en) TomTommeke niet maar wel Navigon Europe. In Navigon kan men de benodigde kaarten selecteren, en downloaden, in de Map Manager. Mijn vrouw heeft op haar 16 GB iPhone 6s Plus dan ook niet de kaarten van IJsland, Wit Rusland, Oekraïne, Moldavië, enz... geïnstalleerd.

Begrijp niet dat die Amsterdammers dat niet voor mekaar krijgen. Kan toch niet zo moeilijk zijn.
  #3  
Oud 10-07-16, 12:09
Pdrke Pdrke is offline
• iOS 17.3
• iPadOS 17.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2011
Locatie: Bredene
Berichten: 91
Standaard

Die tomtom kaarten zijn idd een probleem, heb hetzelfde voor met mijn iphone6 16 gb.
Je kan wel de losse kaarten downloaden ipv Europa. Probleem is dat je dan niet van land naar land kan navigeren.
  #4  
Oud 10-07-16, 12:15
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Mijn vrouw komt Nederland niet uit, zij heeft aan Benelux voldoende. Gebruik ik overigens zelf ook, voor werk en langere ritten privé heb ik mijn TomTom Pro 5250. Mooie aan dat apparaat is dat hij valt onder telematics en het niet op een normale manier mogelijk is om addons aan te schaffen in de store (verkeersinfo en flitspalen e.d.), hierdoor krijg je het jaarlijks gratis verlengd
__________________
"Of all the things i've ever lost, i miss my mind the most."
© Ozzy Osbourne
  #5  
Oud 10-07-16, 12:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FridgeNL Bekijk bericht
Mijn vrouw komt Nederland niet uit...
Tof! Dat zouden meer Nederlanders moeten doen.
  #6  
Oud 10-07-16, 13:02
FridgeNL's schermafbeelding
FridgeNL FridgeNL is offline
• iOS 17.1.1
• iPadOS 17.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Rotterdam
Berichten: 987
Stuur een bericht via ICQ naar FridgeNL Stuur een bericht via MSN naar FridgeNL
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
Tof! Dat zouden meer Nederlanders moeten doen.
Vond helemaal niet naar buiten wel erg rigoureus
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom Go Mobile werkt niet meer kaniop iPhone Navigatie 2 19-04-16 18:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:04.