//

TomTom Go Mobile werkt niet meer

TomTom Go Mobile werkt niet meer discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo iedereen Mijn tomtom go mobile werkt niet meer op mijn iphone 6 . Iphone binnen gedaan bij Apple store (scherm kwam los ) Na ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-04-16, 12:41
kaniop kaniop is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2015
Locatie: Langdorp
Berichten: 14
Standaard TomTom Go Mobile werkt niet meer

hallo iedereen
Mijn tomtom go mobile werkt niet meer op mijn iphone 6 .
Iphone binnen gedaan bij Apple store (scherm kwam los )
Na reparatie een backup gedaan en zo alles terug te zetten ,maar nu werkt Tomtom Go mobile niet meer . app verwijderd en opnieuw gedownload in app store plus kaarten Europa geinstalleerd ,geen probleem
Maar wanneer ik Tomtom Go opnieuw wil opstarten blijven de kaarten maar draaien en verder gebeurd er niets . Iemand een oplossing ? Alvast bedankt

[IMG=http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/922/QyLG0b.jpg][/IMG]

Laatst gewijzigd door kaniop; 17-04-16 om 13:56.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 18-04-16, 18:17
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Werkt de GPS antenne nog wel? Misschien is die bij de schermreparatie beschadigd. Anders app verwijderen en nog een keer opnieuw installeren...
  #3  
Oud 19-04-16, 18:50
kaniop kaniop is offline
• iOS 12.1.4
• 12.1.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2015
Locatie: Langdorp
Berichten: 14
Standaard

GPS antenne werkt nog , heb mijn TomTom West Europa nog op mijn Iphone 6 staan en deze werkt perfect .

Heb ook contact gehad met een medewerker van TomTom in Nederland
Tel: 00-31-207535948.(heel vriendelijk persoon)
Zei dat ik de app Go Mobile moest verwijderen van mijn Iphone en dan een soft reset doen
app opnieuw downloaden en kaart Europa terug moet installeren, echter zonder resultaat. Terug gebeld , medewerker zij nu app mobile Go opnieuw verwijderen en Mobile Go opnieuw downloaden , maar nu alleen kaart van de Benelux installeren . wonderwel het werkt ;
Nu gingen ze het verder onderzoeken hoe het komt dat de kaarten van Europa niet werken op mijn Iphone 6
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: TomTom Places werkt niet meer vanaf 1-7-2015 Wimus iPhone Navigatie 0 26-06-15 00:23
Windows: mobile me service werkt niet meer outlook Tisja iTunes 5 01-06-14 14:51
TomTom carkit werkt niet meer na ios5 update Wobbel iPhone accessoires en onderdelen 17 25-05-12 11:16
Mobile data op iPad werkt niet meer Quatz iPad algemeen 0 11-05-12 10:54

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:16.