Mobile data op iPad werkt niet meer discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een Iphone met abo incl 1 gB data. Daarna is er een iPad 3G bijgekomen. Ik heb een tijd geleden een duo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobile data op iPad werkt niet meer
Hallo,
Ik heb een Iphone met abo incl 1 gB data. Daarna is er een iPad 3G bijgekomen. Ik heb een tijd geleden een duo sim kaart in m'n iPad gestopt. Even de juiste mobile data instellingen zoeken en het werkte, ik kon zowel op m'n Iphone als iPad internetten (zonder Wi-Fi). Een aantal weken heb ik geen internet op de iPad gebruikt. Vorige week wilde ik het gebruiken en ploeps nu krijg ik een melding dat er geen verbruik meer over is in het abonnement. Terwijl ik nog lang niet aan de data limiet zit. Op m'n iPhone werkt mobile data nog steeds. Heeft Vodafone de instellingen veranderd of moet ik iets aanpassen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Youtube mobile site werkt niet op iPad? | Arjan29 | iPad algemeen | 1 | 17-07-10 00:44 |
T mobile data verbruik per mei NIET meer onbeperkt | benBEN | Odido (T-Mobile) | 17 | 22-03-10 11:33 |
Apple Mobile Device Service werkt niet meer | jellevdk | iTunes | 1 | 19-02-10 20:56 |
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak FW 3.0 | ashur | Jailbreak | 1 | 29-06-09 00:05 |
iPhone: apple mobile device service werkt niet meer na jailbreak | ashur | Jailbreak | 0 | 27-06-09 12:03 |
|
|