iphone egypte zonder gps discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hier een egyptische iphone blog: Digital Tox (staan meerdere berichten, dus scroll ) staan wel wat interessante dingen... GPS zou daar niet standaard op telefoons ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone egypte zonder gps
hier een egyptische iphone blog:Digital Tox (staan meerdere berichten, dus scroll )
staan wel wat interessante dingen... GPS zou daar niet standaard op telefoons mogen... prijs 40 tot 60 % hoger dan VS, maar in egypte hebben ze normaal nooit abos..... en waarschijnlijk ook 22 aug.. Laatst gewijzigd door luka; 07-08-08 om 01:45. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
hebben ze een simlock daar ?
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Misschien dat daarom de core location blacklist gemaakt is in de firmware.
|
|
|||
|
|||
Iphone Egypte zonder GPS
Net terug uit Egypte en ik kan bevestigen dat op mijn Nederlandse T-mobile Iphone GPS met geen mogelijkheid aan de praat te krijgen is.
Alles geprobeerd: met zonder 3G, alle instellingen gereset, uren wachten, rijden, maakt allemaal niet uit. Werkt daar niet: zal via de providers daar zijn geblokkeerd. Ten overvloede: getest in Hurghada en in Cairo: maakt niets uit. Ik krijg dus geen GPS fix: wel een onnauwkeurige positiebepaling op basis van gewone netwerk: ongeveer 4 kilometer ernaast. Onbruikbaar dus. |
|
||||
|
||||
Citaat:
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Op hackint0sh is daar ook een topic over..
[SOLVED for firmware 2.2] GPS Banned in Egypt - Hackint0sh |
|
|||
|
|||
Als ik daar nu een 3gs aanschaf heeft deze dan een simlock en werkt het gps dan wel in Nederland?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
net zoals de chinese iPhone geen Wi-Fi module heeft. Dus als je nu in belgië, nederland, frankrijk, of waar dan ook bent met een egyptische iPhone zal je nog steeds geen gps hebben. |
|
|||
|
|||
Dus je bedoeld dat de iPhone hardware matig is gewijzigd!! Dat hierboven beschreven staat dat het blacklist is in de firmware.. Dus ik dacht custom firmware en klaar!!
Weet je zeker dat het hardware is?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ik zoek goede gratis gps zonder internet | otieboy | iPhone Navigatie | 9 | 17-12-10 21:55 |
GPS zonder kosten? | laurensnr1 | iPhone Navigatie | 1 | 03-12-10 18:02 |
GPS in het buitenland zonder kosten | Donstil | iPhone Navigatie | 19 | 29-10-10 22:24 |
gps gebruiken zonder internet aan? | EstherR | iPhone Navigatie | 2 | 26-02-09 17:35 |
goedkoop communiceren vanuit Egypte | iHansD | Odido (T-Mobile) | 2 | 20-01-09 22:49 |
|
|