Navigatiesoftware Iphone? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Dus ................. om een lange diskussie enigsinds in te korten, kunnen we stellen dat TomTom heel erg op prijs gesteld zou worden op de iPhone, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dus ................. om een lange diskussie enigsinds in te korten, kunnen we stellen dat TomTom heel erg op prijs gesteld zou worden op de iPhone, uiteraard zal er dan wel een heel redelijk prijskaartje aan moeten hangen
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
tomtom zou zoals ik gehoord heb wel al een stukje software klaar hebben maar wacht op apple' s goedkeuring?!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Sygic Mobile on iPhone 3G
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door etienne; 31-01-09 om 12:42. Reden: Foto bijgeplaatst |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ter info, het antwoord van Sygic op mijn mail waarom ze een iphone afbeelden met daarop hun "turn by turn" navigatiesoftware:
Dear Etienne, Sygic is ready for iPhone but unless Apple changes its SDK policy, we cannot sell it. Apple restricts 3rd. party SW in navigation area. Unless they change license agreement conditions, we cannot sell the solution to iPhone users. Sorry but I expect it will take longer time that you might expect. Best regards, Andrea Koscova Sygic, s.r.o. Sales Depth. |
|
|||
|
|||
Kortom het werkt en we hebben aan Apple te danken dat we het niet kunnen gebruiken.
Hartelijk dank k*t Apple, way to go! (wellicht is het beter maar een Android van Google te kopen) |
|
||||
|
||||
Je bent ook niet verplicht een Apple te kopen. Er zijn honderden dan niet duizenden telefoon op de markt. Niet iedereen behoeft navigatie op de telefoon. Veel mensen hebben gewoon navigatie ingebouwd in de auto of hebben een tijd geleden al een perfect werkende TomTom aangeschaft
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Het is in de eerste plaats de "schuld" van Apple natuurlijk, maar ook de ontwikkelaars hoeven zich natuurlijk niet aan de heilige Uber-store van Apple te houden. Het wordt gewoon tijd dat ook "de groten" die hele ****ing *****store gewoon eens links moeten laten liggen en hun producten op andere manieren aan de man moeten gaan brengen.
Ik heb geen idee hoeveel iPhone gebruikers hun telefoon gejailbraked hebben, maar ik denk dat fabrikanten ook best nog goed zaken kunnen doen als je zich alleen nog maar richten op iPhones die niet meer onder het juk van Apple gebukt gaan.
|
|||
|
|||
Ik heb sygic op mn vorige telefoon gehad (nokia) en dat werkte geweldig. Ben benieuwd of het ook zo werkt voor op de iPhone.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sygic at MWC
|
|
||||
|
||||
Discussies samengevoegd
|
|
|||
|
|||
Ik had wat vraagjes: Hoever is tomtom nu al? En ik wil graag gps gebruik maken alleen heb geen internet op me iphone... iets vaan een bluetooth gps ontvanger?
werkt dat op je iphone? iemand ervaring? |
|
|||
|
|||
Als ik het goed begrepen heb mag je van apple geen turn by turn gesproken navigatie maken voor de iphone.
Tomtom had bij de lancering van de iphone al een werkende versie (als mijn bronnen kloppen). Je kan xGPS op je iphone zetten, daarvoor dien je hem wel te jailbraken en daar kun je ook een externe gps adapter bij kopen. Je kan dan vooraf thuis op je Wi-Fi netwerk de kaarten binnenhalen voor het gebeid waar jij wil gaan navigeren. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door KipNederland; 21-02-09 om 11:05. |
|
||||
|
||||
Apple besloot ook uit het niets om scheet-apps toe te laten, dus er is ook een kans dat Apple ineens zegt: "Turn-by-turn? Welja.."
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat we Turn bij turn navigatie voorlopig niet hoeven te verwachten, ik vermoed zelfs pas in de nieuwe versie van de iphone.
Apple is gewoon niet slim bezig, ze bieden het zelf niet aan, maar laten het ook niet van andere toe, denk trouwens ook dat misschien de hardware het nog niet aan kan? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|