RipDev introduceert navigatiesoftware: iDA Europe [jailbreak] discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) heb een raar probleem met de IDA als ik hem de ene keer opstart staat er dat de trail overr 5 dgn verloopt en als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
heb een raar probleem met de IDA
als ik hem de ene keer opstart staat er dat de trail overr 5 dgn verloopt en als ik hem dan afsluit en weer opstart dan verloopt t over 8 dgn als ik dit herhaal is t om en om 5 en 8 dgn ?? waar kan ik dit oplossen ?? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zo laten, misschien kan je hem wel blijven gebruiken??? Ik zit bijna door men trialperiode, en kom nu in de verleiding hem aan te schaffen, men hart zegt ja, men verstand zegt nee, wachten op OS3.0 en wat daar aanegboden zal worden. (de jailbreak is ook een struikelblok, ik heb een simlock en provider vrij toestel) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Het is maar een telefoon, meer niet.......... www.zokje.nl voor een leuke zok en een goed doel Leren is vooral (hard) vallen, weer opstaan en verder gaan. Dus wanhoop niet bij het modden van je iPhone Beste mensen ben geen helpdesk en zal PM's met vragen dan ook niet beantwoorden. Kijk eens bij Begrippen of hier Handleidingen en als het dan nog niet wil lukken gebruik dan de Zoekfunctie. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja denk dat ik dat maar doe heb nog en ben nog aan de twijfel of ik de iphone zal houden ook omdat ik een navigatie wil op mn toestel ben nog niet tevreden over deze maar ..... wellicht komt er een leuk bod doe ik hem alsnog weg ik weet t niet tot nu toe blijf ik de IDA gebruiken en zal zien maar hij is nog wel met wat bugs hoor ( geluid , gps signaal 2 streep , stem soms te laat of onnodig ) |
|
||||
|
||||
Heb hem gisteren uitgebreid getest, en hij bevalt prima. Het grootste nadeel: hij slurpt de batterij echt leeg. 2 ritjes van 75 kilometere en de accu was rond de 10%, terwijl ik met een volle accu wegging, en de laatste 50 kilomter de iPhone aan de autolader heb gehangen. De autolader kan het stroomverbruik dus niet bijbenen! Schiet dus niet op als je echt lange ritten moet maken!
Iemand anders ook deze ervaring?
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Even Respring installeren via Cydia en uitvoeren. Als je dat gedaan heb moet het goed zijn.
|
|||
|
|||
goed spul alleen bij navigere zeer traag ik ben al bij de afslag en de stem komt pas als ik er allang voorbij ben
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier ook eea getest toch zijn er nog wat redenen om liever de tomtom te gebruiken dan IDA:
- Hij is traag (hierboven ook al gemeld, aanwijzingen komen te laat) - Slechts ontvangs (2 streepjes, waarschijnlijk heeft het met het bovengenoemde probleem te maken) - Hij crash bij mij nog redelijk vaak, waarna het tijd-script niet meer werkt en alleen een reboot uitkomst biedt om weer van voren af aan te beginnen |
|
|||
|
|||
ik krijg da programma echt nie gedwnl
da balkske gaat maar nie vooruit |
|
|||
|
|||
Nou ik wacht denk ik toch maar op TomTom blijft toch de beste als je t mij vraagt.
|
|
||||
|
||||
Dan zal het wel aan mij liggen.
Werkt prima bij mij het beeld en de stem kloppen prima, enige is de 2 streepjes ontvangst maar daar is al het een en ander over geschreven. Ik ben zeer tevreden in ieder geval |
|
||||
|
||||
heeft er dan niemand het probleem met het geluid op 1 of andere manier krijg ik de stem maar heel zacht te horen alles wat te doen is qua volume staat op voluit
|
|
|||
|
|||
Een van de vele foutjes in het programma. Het is in mijn ogen een Beta en zeker niet terecht om er zoveel geld voor te vragen.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
maar moet ook zeggen dat ik normaal het geluid van de tom tom in de werkbus ook niet aan heb staan, af en toe een blik werpen op het scherm is meer dan voldoende voor mij, zelfs in een vreemde omgeving. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Voor de rest heb ik absoluut geen problemen met het geluid, ik moet Maria soms zelfs zachter zetten
|
|||
|
|||
Citaat:
login as: root root@192.168.1.100's password: iPhone-van-wilddog:~ root# /private/var/stash/Apllications.4EUZJ5/iDA.app/maps -sh: /private/var/stash/Apllications.4EUZJ5/iDA.app/maps: No such file or directory iPhone-van-wilddog:~ root# cd .. iPhone-van-wilddog:/var root# cd stash iPhone-van-wilddog:/var/stash root# cd Applications.4EUZJ5 iPhone-van-wilddog:/var/stash/Applications.4EUZJ5 root# cd iDA.app iPhone-van-wilddog:/var/stash/Applications.4EUZJ5/iDA.app root# cd maps iPhone-van-wilddog:/var/stash/Applications.4EUZJ5/iDA.app/maps root# dpkg -i ida-europe-map-bel.deb (Reading database ... 1604 files and directories currently installed.) Preparing to replace com.ida.ida-europe.map.bel 1.0 (using ida-europe-map-bel.deb) ... Unpacking replacement com.ida.ida-europe.map.bel ... dpkg: dependency problems prevent configuration of com.ida.ida-europe.map.bel: com.ida.ida-europe.map.bel depends on com.ida.ida-europe; however: Package com.ida.ida-europe is not installed. dpkg: error processing com.ida.ida-europe.map.bel (--install): dependency problems - leaving unconfigured Errors were encountered while processing: com.ida.ida-europe.map.bel iPhone-van-wilddog:/var/stash/Applications.4EUZJ5/iDA.app/maps root# wat doe ik fout : kan je de precieze plaats geven waar je die ida-europe-map.bel moet plaatsen ? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ida europe | harryxxl | Archief | 1 | 07-06-09 11:11 |
|
|