maps na 3.0 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb gisteren de 3.0 update gedaan alles werkt behalve youtube en ook lijkt alsof de positiebepaling via de telecommasten niet meer werkt. werkt dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
maps na 3.0
ik heb gisteren de 3.0 update gedaan alles werkt behalve youtube en ook lijkt alsof de positiebepaling via de telecommasten niet meer werkt.
werkt dit bij 3.0 enkel nog via de gps antenne, of kan ik dit ergens instellen? ik heb het in ieder geval nog niet gevonden dan. iemand? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde hier
|
|
|||
|
|||
heb dit ook.. merk daarnaast dat hij als ik uit stand by kom niet automatisch meer connect met mijn thuis Wi-Fi, maar komt elke keer weer met alle netwerken uit de buurt, incl mijn eigen om uit te kiezen..
|
|
|||
|
|||
ik heb ook hetzelfde probleem met mijn iphone 2g
|
|
||||
|
||||
Inderdaad! Erg vervelend, lijkt bijna een foutje te zijn, misschien dus iets voor een 3.0.1 update??
Verder is het Youtube verhaal inderdaad waar, zal wel komen omdat je de jailbreak kwijt bent, stond ook iets van vermeld op de iphone dev blog, dus ik verwacht dat dit wel snel zal worden opgelost! edit: Valt me nog iets in, bij de camera app heb ik links onderin een zwart vierkantje staan in plaats van het album icoontje, nog meer mensen last van? Laatst gewijzigd door tommie; 19-06-09 om 00:41. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ook bij mij de Maps en Youtube fouten.
|
|
|||
|
|||
bij mij dezelfde youtube en maps problemen... hopelijk ist snel opgelost
|
|
|||
|
|||
Maps deed het errst ook niet meer bij mij, even uit en aan gezet en het werkte weer. Maar de 2e en 3e keer dat ik nu mijn locatie wil "zoeken" plaatst hij het blauwe balletje elke keer op dezelfde locatie maar niet de locatie waar ik me bevindt(1,5km verder ong maar nog wel binnen de zelfde plaats ).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|