Nieuwe TomTom, ook voor de iPhone? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds vandaag is er een nieuwe versie van TomTom voor smartphone uitgebracht. En dat twee weken voor de WWDC. Toeval, ik dacht het niet. TomTom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe TomTom, ook voor de iPhone?
Sinds vandaag is er een nieuwe versie van TomTom voor smartphone uitgebracht. En dat twee weken voor de WWDC. Toeval, ik dacht het niet. TomTom is klaar voor de iPhone..?
http://www.tomtom.com/news/category.php?ID=4&NID=784&Lid=5 |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik vind dit niet helemaal gepast eigenlijk. Het developen voor windows mobile en OSX iPhone lijkt in de verre verte niet op elkaar.
Dit heeft op geen enkele manier specifieke betrekking op de iPhone.
|
||||
|
||||
Zal hopelijk wel eens komen, k heb er alleszins wat geld voor over Maar ik vrees dat het nog even kan duren.
|
|||
|
|||
tomtom
Waarom wachten op tomtom ??
Sygic is al klaar...... YouTube - Sygic Mobile 2009 on Apple iPhone of Sygic GPS navigation // News // CeBIT cor |
|
||||
|
||||
Dat is alleen voor iPhone 3G he?
|
|
|||
|
|||
Waar kan ik deze downloaden??
Te gekke ap dan |
|
|||
|
|||
Ik vermoed dat er ook wel toepassing gaan kopen voor als je een iPhone (3G of niet) koppelt aan een externe (bluetooth) GPS baken.
|
|||
|
|||
Die TomTom 7 staat al lang op diverse HTC modellen. Alleen brengen ze het nu als een los pakket uit. Overigens werkt de software ook gewoon op andere PDA's - alleen zet TomTom er een Device lock op.
|
|
|||
|
|||
Die updates hebben ze toch wel eens gehad?
TomTom heeft ook al officieel aangekondigd dat er software voor de iphone komt? Anders zijn er ook wel andere bedrijven die wat gaan uitbrengen, ben echt ooooo blij als er eindelijk navigatiesoftware is voor de iphone.
|
|||
|
|||
Waar kun je die Sygic vandaan halen?
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Die kun je probleemloos in cydia vinden hoor.
https://forum.iculture.nl/f1/al...jailbreak.html Software gemaakt door Sygic en Vobis Computer |
|
||||
|
||||
Zei hebben daarnaast ook nog een eigen navigatie systeem in ontwikkeling (als ik het goed heb begrepen ).
|
|
||||
|
||||
Eigenlijk gingen we er vanuit dat Sygic zou wachten op iPhone OS 3.0 omdat navigatiesoftware daarin wél is toegestaan. Maar Sygic lijkt voor een andere oplossing te kiezen: een jailbreak-applicatie die via RipDev wordt gedistribueerd.
|
|
||||
|
||||
Hmmm, Ida geïnstalleerd met de benelux kaarten maar zodra ik de app probeer te starten onder firmware 3.0, krijg ik even een zwart scherm en daarna mi springboard weer. Ook staat mijn tijd ineens op 00:00
Hier gaan we nog maar even niet mee verder...... |
|
|||
|
|||
Ik vind Cygic niet in cydia hoor? Wat doe ik niet goed? En is navigatie zonder internet nou mogelijk of niet?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
ik heb ook de IDA geinstalleerd met zon beetje heel Europa en werkt net zoals tomtom prima Nav en makkelijk te installeren, wanneer je tijd terug springt moet je ff de installatie datum aanpassen in de kleine IDA file van de crack die je gebruikt.
EDIT: ik heb ida gewoon van de niewsgroepen gehaald... te makkelijk gewoon |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe TomTom carkit voor iPhone 4 in aantocht | Granny Smith | Chat en geruchten | 24 | 11-03-11 18:31 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
|
|