iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Hardware: Signaalsterkte GPS (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/37174-signaalsterkte-gps.html)

serapim 15-12-09 10:32

al 1 jaar heb ik geprobeerd om mijn gps werkend te krijgen op google gekeken alles geprobeerd nop nada niks.
gisteren mijn plastic hard case kapot gegaan. heb toen besloten om een nieuwe te kopen
In de auto heb ik toen zonder case geprobeerd om een gps fix te krijgen.
na 2 minuten een fix :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
toen heb ik een nieuwe case eropgezet maar ik heb nog steeds een uitstekende fix:confused: ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen

Runaque 15-12-09 10:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door serapim (Bericht 393943)
al 1 jaar heb ik geprobeerd om mijn gps werkend te krijgen op google gekeken alles geprobeerd nop nada niks.
gisteren mijn plastic hard case kapot gegaan. heb toen besloten om een nieuwe te kopen
In de auto heb ik toen zonder case geprobeerd om een gps fix te krijgen.
na 2 minuten een fix :eek::eek::eek::eek::eek::eek:
toen heb ik een nieuwe case eropgezet maar ik heb nog steeds een uitstekende fix:confused: ik weet niet hoe ik dit moet uitleggen

En probeer eens terug met die kapotte case en zie wat er gebeurt, dan weet je zeker of het daar aan gelegen heeft of niet.

huibregt 15-12-09 11:28

Ik heb al meer gehoord dat sommige hoezen en hard cases de GPS ontvangst sterk beïnvloeden. Ik heb er nooit naar gezocht omdat ik altijd goede GPS ontvangst heb (gebruik geen hoes of case), maar wel vreemd dat googlen dat niet gevonden heeft. Ik weet bijna zeker dat ik het meerdere malen op 'iPhone sites' ben tegengekomen.

pakaliba 11-01-10 14:54

Satellieten
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rjdek (Bericht 351897)
Graag zou ik Niek's vraag nog eens willen herhalen. Vanwege mijn werk bevind ik mij nogal eens aan de andere kant van de wereld en de boodschap 'Unable to determine position' :( begint wel vervelend te worden. Bestaat er zo'n App? Het zou wel heel handig zijn om te kunnen zien of, en zo ja, hoeveel satellieten er ontvangen worden.

Is er een applicatie om de hoeveelheid satellieten te zien en hun signaal sterkte?

dr_dree 16-01-10 16:14

gps signaal
 
Ik heb ook slechte ervaringen met mijn GPS signaal van de 3Gs. TomTom werk prima zolang er niet teveel wegen zijn, maar binnen de stad springt hij van de ene op de andere weg :((
Onnauwkeurig.

Ik ga eens testen of ik mn oude originele tomtom gps ontvanger kan paren met de 3Gs. Zou dit werken?

dr_dree

accumulator 16-02-10 19:04

Mijn ervaringen met de i-gotU GT200e zijn zeer goed op mijn Ipod Touch 3GS met het programma van cydia: roqybt. Heb geen problemen ondervonden. Heb met succes een drietal navigatiepakketten uitgeprobeerd. Navigon, Tom Tom, Igo. Werken allen uitstekend. Copilot werkte niet. Compass App en Compass Go deden het ook goed.

DaMeastro 22-02-10 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door accumulator (Bericht 417375)
Mijn ervaringen met de i-gotU GT200e zijn zeer goed op mijn Ipod Touch 3GS met het programma van cydia: roqybt. Heb geen problemen ondervonden. Heb met succes een drietal navigatiepakketten uitgeprobeerd. Navigon, Tom Tom, Igo. Werken allen uitstekend. Copilot werkte niet. Compass App en Compass Go deden het ook goed.

Wat is dat dan? i-gotU GT200e ?

King1987 22-02-10 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DaMeastro (Bericht 419507)
Wat is dat dan? i-gotU GT200e ?

Google is je vrind?
Let me google that for you

haroldsnel 01-09-10 22:27

Kijk eens in onze webshop voor de i-gotU GT200e ;-)
Google maar ff op 'snelwebshop'...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:40.