Vraag over GPS discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een vraagje over de GPS ontvanger in de Iphone 3G. Werkt het alleen maar over het netwerk of ook echt met satellieten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vraag over GPS
Hallo,
Ik heb een vraagje over de GPS ontvanger in de Iphone 3G. Werkt het alleen maar over het netwerk of ook echt met satellieten enzo? Dat houdt dus in dat je in vliegtuigmodus zou moeten kunnen navigeren? Ik kom er niet over uit, en wil graag duidelijkheid, hahaha Groet, Dirk |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Werkt gewoon op satellieten. Voor standalone navigatie (zoals tomtom) met de iPhone heb je geen netwerk (Wi-Fi/GPRS/3G) nodig.
|
|||
|
|||
Oke, want ik had namelijk met navigon geprobeerd te navigeren in de vliegtuigmodus. Maar toen vond ie geen satallieten. Bedankt!
|
|
|||
|
|||
ik heb geen gps singale met navigon wie kan mij helpen
|
|
||||
|
||||
Hoewel de iphone met satelietontvangst werkt kun je volgens mij niet navigeren in vliegtuigmodus. De mijne (S) krijgt geen fix in flightmode.
|
|
|||
|
|||
Met vliegtuigmodus leg je alles uit;berichten enz...dus ook gps natuurlijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gps | sten123 | Archief | 3 | 17-01-10 19:21 |
GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone | jeremy14 | iPhone Navigatie | 107 | 31-08-09 00:54 |
GPS??? | laurensnr1 | iPhone Navigatie | 7 | 20-02-09 16:35 |
|
|