That's it! Iphone inleveren tbv. reparatie GPS functionaliteit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Het is een veelvoorkomend probleem. De GPS functionaliteit werkt niet meer. Een hard reset heeft ook niet geholpen. Ik loop er al een maandje mee ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
That's it! Iphone inleveren tbv. reparatie GPS functionaliteit
Het is een veelvoorkomend probleem. De GPS functionaliteit werkt niet meer. Een hard reset heeft ook niet geholpen. Ik loop er al een maandje mee te stoeien. Alles geprobeerd. Reset network, location warnings. Reboots alles. Geen jailbreaks. Noem maar op.
Naar aanleiding van dit bericht op: Apple - Support - Discussions - GPS and Maps not working after 3.0 ... Citaat:
To be continued..... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik hoop dat het gaat lukken voor je, en ook dat je niet een hoop extra kosten krijgt vanwege "vochtschade" die schijn baar heel veel voorkomt
. |
|
|||
|
|||
mijn iphone heeft nog nooit in vochtige omgevingen vertoeft. dus als ze daarmee aankomen, dikke rambam voor hun. voorheen werkte GPS perfect op de 2.2.1
|
|
|||
|
|||
bij mij hetzelfde heb de iphone sinds begin deze maand, alles werkte perfect ook de gps, nu afgelopen zaterdag ineens niet meer :S krijg met geen mogelijkheid een fix/signaal.
heel af en toe onderweg krijg ik even signaal maar das ook binnen 10 sec weer weg ik ben vandaag naar tmobile shop geweest, ze moeten em dan opsturen ter reparatie, ben ik mn iphone iets van 2 weken kwijt..... zucht als iemand toch een betere gps module kon in bouwen die zou een berg goud verdienen. |
|
|||
|
|||
OP, hoe is het jouw ondertussen afgegaan, is je iphone okay nu of nog steeds zwak slecht gps signaal.
Laatst gewijzigd door fuqua; 17-08-09 om 15:56. Reden: typo |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kosten onderzoek tbv reparatie iphone 4 | brewer | Koopinformatie Nederland | 1 | 19-10-11 01:32 |
Inleveren tijdens garantie; hoe? | bertbig | iPhone algemeen | 6 | 18-08-10 17:48 |
Originele icons tbv iPhone 4 | mvveelen | Jailbreak apps en thema's | 0 | 10-08-10 20:44 |
GPS functionaliteit | Red-Hat | iPhone algemeen | 9 | 22-12-08 13:13 |
US Iphone inleveren in Duitsland voor garantie | pieterhoogen | Unlock [archief] | 10 | 18-01-08 14:42 |
|
|