//

Kosten onderzoek tbv reparatie iphone 4

Kosten onderzoek tbv reparatie iphone 4 discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een iPhone 4 via t-mobile, deze is gevallen en werkt nu niet goed meer. Een vriend van mij heeft hem per ongeluk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 17-05-11, 18:54
brewer brewer is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 4
Standaard Kosten onderzoek tbv reparatie iphone 4

Hallo, Ik heb een iPhone 4 via t-mobile, deze is gevallen en werkt nu niet goed meer.
Een vriend van mij heeft hem per ongeluk laten vallen en heeft dit gemeld bij de verzekering.
Om hem te kunnen laten repareren en dat van de verzekering terug te krijgen heeft hij een prijsopgave van de reparatiekosten nodig. Hiervoor moet de telefoon worden onderzocht en moet ik hem naar t-mobile opsturen of bij de winkel inleveren neem ik aan.

Wat zijn de kosten voor het onderzoek, mocht ik hem toch niet laten repareren door t-mobile?

Ik van iedereen dat het via t-mobile altijd lang duurt en het niet altijd even smooth gaat. Zijn er nog andere manieren waarop ik een prijsopgave kan krijgen?

Het probleem met mijn iPhone is op zich niet heel groot denk ik. Het scherm werkt soms niet. De schermverlichting werkt wel, maar het scherm zelf blijft zwart. Wanneer ik mijn telefoon schud of het scherm indruk werkt hij wel een korte of langere periode (uren). Ik denk dat er binnenin mijn telefoon is los is geraakt door de val.
Ik zou dit ook gewoon door een andere reparateur (onofficiële) laten maken voor weinig en dit is dan met een paar dagen klaar. Ik heb geen idee hoe duur dat is, maar ik denk dat het niet meer is als €100,-

Heeft iemand tips/opmerkingen/antwoorden?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-10-11, 01:32
iphoneherstellen iphoneherstellen is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2011
Berichten: 2
Standaard

U kunt de iPhone laten repareren voor 119 euro in de Bollenstreek Zuid-Holland. Is binnen 60 min geregeld!
Reageren

Labels
kosten, reparatie, t-mobile



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Originele icons tbv iPhone 4 mvveelen Jailbreak apps en thema's 0 10-08-10 20:44
Onderzoek iPhone Gijstb Ontwikkelen voor iOS 2 28-04-10 17:24
That's it! Iphone inleveren tbv. reparatie GPS functionaliteit forrestgumpx iPhone Navigatie 4 17-08-09 15:56
Problemen met iInstaller software tbv Firmware 02.30.03 crosstreet15 Archief 1 11-06-09 09:17
Windows 1.1.2 Unlock tbv US version 8 Gb. GerPhone Unlock [archief] 5 04-12-07 17:25

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:31.