iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Navigatie (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/)
-   -   Hardware: TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f83/iphone-navigatie/42155-tomtom-carkit-ervaringen-verzameltopic.html)

Ayrton_S 13-06-09 17:33

TomTom Carkit Ervaringen - Verzameltopic
 
Hallo,

Nu TomTom uitkomt voor de Iphone met daarbij een mooie 'carkit' vraag ik me af of deze 100% compatible zijn met de Mophie Juice Air 3G.

Deze Mophie zorgt er voor dat de Iphone ietsjes dikker wordt. Nu vraag ik me dus af of die dan nog in de houder van de TomTom 'carkit' past.

Nu kan ik antwoorden krijgen als: afwachten totdat de 'carkit' op de markt is en uitproberen, maar misschien dat andere mensen ook een Mophie wilde aanschaffen en daar nog geen rekening mee gehouden hebben. Vandaar.

iScorpio 13-06-09 17:36

Inderdaad afwachten (had jezelf al verzonnen). Zolang er niks in de praktijk getest is weten we het hier ook niet. Misschien TomTom zelf eens vragen.

El_Diablo 16-06-09 20:13

is er ergens al de tomtomcarkit te preorderen dat jullie weten??

kan nog niks over vinden

Chrisl 16-06-09 20:19

Ik zocht eigenlijk ook of de carkit al ergens te bestellen was....

iScorpio 16-06-09 20:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door El_Diablo (Bericht 297140)
is er ergens al de tomtomcarkit te preorderen dat jullie weten??

kan nog niks over vinden

Helaas nog niet.

El_Diablo 16-06-09 20:24

oke helaas, ben benieuwd hoeveel er in voorraad zijn straks

SPehlivan 20-06-09 14:25

Is er meer informatie beschikbaar op dit moment over de tomtom carkit?

Wanneer, waar, hoeveel hij gaat kosten, etc etc

WFJ 22-06-09 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door SPehlivan (Bericht 303906)
Is er meer informatie beschikbaar op dit moment over de tomtom carkit?

Wanneer, waar, hoeveel hij gaat kosten, etc etc

nu reeds info??

stefanvangelder 22-06-09 11:09

Ik kan nog niets vinden op google op de introductieberichten na... Ik hoop ook dat hij snel komt! Ik ga namelijk over 2 weken op vakantie en dan hoop ik hem te hebben, lol!

Edit: Ik ben toch wel benieuwd of dit nog gaat werken voor eerste gen iPhones. In de houder zit wel een GPS ontvanger, ik neem aan dat ze dit bedoelen. Verder verschillen de iPhone 2G en 3G qua uiterlijk niet veel van elkaar, op de bolle achterkant na. Dus in de carkit zou het moeten passen

Puck84 21-08-09 15:07

TomTom Carkit Ervaringen
 
Ik vond niet zo direct een topic waarin dit concreet besproken wordt:

Weet iemand al iets concreet rond de release date van de tomtom carkit. Ik vond op www.itomtom.nl wel wat uitleg, maar ook daar geen concrete release date :(

Daarnaast heb ik nog een vraag rond de tomtom carkit die wel releatief belangrijk is voor me: kun je die carkit gebruiken zonder je iphone volledig uit zijn case te halen?

Het lijkt mij zo van niet als ik de afbeeldingen zie en ik kijk er nu niet bepaald naaruit om constant mijn iPhone in en uit die case te moeten halen. (tis er een incase slider en die zitten dus echt wel tight rond je iPhone)

Chrisl 21-08-09 15:19

Ik zou zeggen, hou de frontpage in de gaten, zodra hij bestelbaar is, zal het daar zeker op komen.

En ik denk niet dat je 3G of 3GS erin past met case of sleeve of sokje...

Puck84 21-08-09 17:13

[quote=Chrisl;341212]Ik zou zeggen, hou de frontpage in de gaten, zodra hij bestelbaar is, zal het daar zeker op komen.[quote]

Ik zit ook op hun nieuwsbrief, maar die is ook maar zeer miniem helaas :(

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chrisl (Bericht 341212)
En ik denk niet dat je 3G of 3GS erin past met case of sleeve of sokje...

Ik vrees er ook als ik de afbeeldingen zo zie, is toch echt wel een beginnersfoutje van TomTom :s

Arash 21-08-09 20:11

Hoezo een beginners fout? Mensen die dan geen case hebben of wat dan ook moeten dan maar hun iPhone losser hebben in de carkit of moeten perse een Case kopen zodat hij er goed in past?

Luunie 21-08-09 20:35

Waarom zou dat idd met case moeten? Als je iPhone al wat warmer wordt door de tomtom zou ik een case al helemaal afraden.. en een case is lelijk :p

Puck84 21-08-09 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Arash (Bericht 341369)
Hoezo een beginners fout? Mensen die dan geen case hebben of wat dan ook moeten dan maar hun iPhone losser hebben in de carkit of moeten perse een Case kopen zodat hij er goed in past?

Kenstington heeft toch wel een mooi systeem voor carholders waarbij het niet uitmaakt of je een ipod, ipod touch of iPhone hebt, los van of je een case hebt of niet....

Ik had zoiets flexibel toch echt ook wel verwacht van TomTom.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Luunie (Bericht 341382)
Waarom zou dat idd met case moeten? Als je iPhone al wat warmer wordt door de tomtom zou ik een case al helemaal afraden.. en een case is lelijk :p

Als je werkt in een productie omgeving, of als je vaak uitgaat, of als je festivals doet, of... is een case zen geld al snel waard.

Als ik nog in mijne oude job in de logistiek zat was een case voor een iPhone wel echt een must en zou ik die TomTom carkit dagelijks gebruiken... Maar dan ging ik het wel redelijk snel op mijn zenuwen krijgen van het case aan en uit te moeten doen...

Ik vind trouwens dat mijn iPhone met case beter te gebruiken is als hij warm loopt omdat je er dan zelf minder last van hebt.

En niet dat het on topic is ofzo maar: ik vind persoonlijk een case de enige manier om je iPhone toch iets of wat te personaliseren en de iPhone op zich is iets te kwetsbaar voor mijn persoonlijke stijl zullen we zeggen :)

WDS001 22-08-09 09:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 (Bericht 341199)
Weet iemand al iets concreet rond de release date van de tomtom carkit. Ik vond op www.itomtom.nl wel wat uitleg, maar ook daar geen concrete release date :(

Volgens geruchten zou die in september beschikbaar komen ;)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Puck84 (Bericht 341199)
Daarnaast heb ik nog een vraag rond de tomtom carkit die wel releatief belangrijk is voor me: kun je die carkit gebruiken zonder je iphone volledig uit zijn case te halen?

Het lijkt mij zo van niet als ik de afbeeldingen zie en ik kijk er nu niet bepaald naaruit om constant mijn iPhone in en uit die case te moeten halen. (tis er een incase slider en die zitten dus echt wel tight rond je iPhone)

Dat kunnen we toch nog niet weten? Als de carkit te koop is kan je daar een antwoord op krijgen :rolleyes:

nandelll 29-08-09 08:33

TomTom carkit
 
Ik wacht, net als velen van jullie, met smart op de carkit van TomTom. Goed om te weten dat er op de achtergrond druk aan wordt gewerkt.

De handleiding kan je hier alvast doorlezen: https://fjallfoss.fcc.gov/prod/oet/f...ive_or_pdf=pdf

Hier nog wat andere informatie en foto's via de site van de FCC: https://fjallfoss.fcc.gov/oetcf/eas/...480104&fcc_id=

Iemand een idee over hoelang het FCC approval traject duurt en wanneer de kit daadwerkelijk verkrijgbaar is?

matthijst 29-08-09 10:15

Cool....
Enige vage vind ik dat die luidspreker naar achteren gericht staat?
Anders had je het ding nog kunnen slopen en op een ventilatierooster kunnen monteren. Nu heb je dan een speaker die waarschijnlijk niet gaat werken...

grietbroek 30-08-09 21:32

Ik kan trouwens nergens vinden of de tomtom carkit ook met andere software te gebruiken is. Ik neem aan dat dit niet het geval is?

imagine 04-09-09 23:11

Dat de Carkit in oktober komt zegt wellicht iets meer:

Naar mijn weten is de bluetooth verbinding op de iPhone enkel voor headsets.
Dat de TT carkit gps signalen via bluetooth overbrengt naar de iPhone geeft wellicht aan dat er een nieuwe software update aankomt voor de iPhone. Die wel toelaat dat andere gegevenstransfers mogelijk zijn via bluetooth. Wellicht dat daarom de kit zolang op zich laat wachten...

Zomaar een gedachtespinsel...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:21.