Navigatie op de 1e gen. iPhone discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Kan de Tom Tom versie op een iphone 1ste gen. jailbreak 3.0 met een externe gps ontvanger? Navigon werkt wel bij mij, maar werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigatie op de 1e gen. iPhone
Hallo,
Kan de Tom Tom versie op een iphone 1ste gen. jailbreak 3.0 met een externe gps ontvanger? Navigon werkt wel bij mij, maar werkt Tomtom ook al ik hem koop? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Welke externe gps ontvanger gebruik je voor de navigon soft?
|
|
||||
|
||||
Als Navigon werkt zal TomTom ook wel werken zeker?
|
|
||||
|
||||
als je nog even kan wachten dan komt de tomtom carkit uit en kan je die gebruiken voor je iphone
|
|||
|
|||
De vraag is natuurlijk of dat zal werken op de eerste generatie iPhones...
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
re
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst naar Navigatie en tevens topic-titel aangepast.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
Navigon op 2e Gen.iPhone
Ik wil Navigon aanschaffen voor mijn 2e Gen.Iphone.
Ik heb een draadloze GPS Receiver : de GlobalSat BT-338 Bluetooth GPS Receiver. Navigon kon mij niet vertellen of dat gaat werken, de software is in principe voor de iPhone 3G(s). De benodigde OS 3.0 versie is al wel aanwezig op mijn iPhone. Volgens mij hoef ik alleen maar XGPS op mijn iPhone te installeren. Iemand reeds ervaring ??? En zo ja met welke software ???
|
|||
|
|||
re
Ik heb ook een 2de gen. iphone
en bij mij werkt navigon goed. Ik heb een gps360 ontvanger! en via cydia gps serial binnen gehaald |
|
|||
|
|||
Hoi Ropri,
Ik heb inmiddels ook GPS Serial geinstalleerd. Maar het lukt niet bij mij met een GlobalSat Bluetooth Receiver. De iPhone herkent dat apparaat ook niet bij de BT apparaten. Dus het zal wel aan mijn receiver liggen. Kan je mij het merk geven van jouw GPS360 ontvanger ??? Alvast bedankt. |
|
|||
|
|||
RE
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het heet de iGPS360.
www.orangegadgets.com/ hier te bestellen duurde bij mij 8 dagen Zondag besteld maandag erop binnen. Het werkt alleen niet ism tomtom Sygic en navigon werken echter goed met iGPS360. |
|
|||
|
|||
Smittie bedankt voor de exacte info.
Inderdaad gevonden. Ik vind het alleen een foeilelijk ding, maar het is denk ik het enige alternatief. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Geen enkele iPhone (2G/3G/3GS) kan standaard via bluetooth met GPS receiver verbinden. Op bovengenoemde link vind je echter een nu nog demoprogramma van iemand die een eigen "bluetooth-besturing" voor de iPhone aan het maken is zodat deze wel met een bluetooth GPS receiver kan verbinden. De demo werkt bij mij prima op een iPhone 2G, echter zet deze demo de locatie nog niet "in de iPhone". Navigatie werkt dus nog niet, maar dat zal zeer wsch. eind september wel het geval zijn! |
|
|||
|
|||
@fmb
ik ben nu ook al een tijdje dat project in het oog aan het houden. Lijkt me gewoon fantastisch moesten ze alles werkend krijgen ! maar nu lees ik in dit deel van het forum dat er mensen zijn die navigon werkende hebben met een gps receiver, lukt het dan toch gewoon zonder die app of hoe doen die mensen dat dan ? Regards |
|
|||
|
|||
Citaat:
roqyBT werkt via bluetooth en werkt daardoor met bijna alle GPS receivers (en zonder kabeltje ). |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor de informatie Dan ga ik netjes het roqyBT project afwachten voor ik over ga tot aankoop van een gps receiver de gene die ik wou kopen staat er nog niet mee tussen, dus nog even geduld |
|
|||
|
|||
Citaat:
Die is volledig afhankelijk van de input van de testers, van de GPS receiver die je voor ogen hebt is dus nog geen input gegeven. Grote kans dat die wel gewoon werkt. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Echter het toestel dat ik op ogen had is de Haicom HI-408BT. Dus nog even wachten met de hoop dat iemand deze nog test software zou toch pas beschikbaar zijn tegen 30 september.. dus nog even tijd |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 1e gen.: Iphone 1 gen | Blacksnake | Unlock | 1 | 28-03-11 10:03 |
iphone 1e gen. 16 gb problemen | Mukadder | Wi-Fi | 1 | 17-10-08 14:54 |
iPhone: Help, dooie Iphone? 1 gen | bass | Jailbreak | 6 | 31-08-08 15:26 |
Conclusie na 3 weken 1ste gen of 2de gen? | schulo | Archief | 1 | 01-08-08 12:28 |
|
|