geslaagde fietscomputer discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb lang gezocht naar hardware om mijn iphone te kunnen gebruiken als fietscomputer ( mountainbike). Hieronder het resultaat Iphone 3G tails als software FastMac’s ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geslaagde fietscomputer
Ik heb lang gezocht naar hardware om mijn iphone te kunnen gebruiken als fietscomputer ( mountainbike).
Hieronder het resultaat Iphone 3G tails als software FastMac’s iV externe batterij (3100 mAh) ram mount voor de bevesteging op de fiets werkt tot hiertoe perfect groeten, Geert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En om je iPhone onderweg ook te kunnen opladen: Fietsenmaker Dahon gaat iPhone opladen via de dynamo - iPhone - iPhoneclub.nl
RunKeeper Pro is trouwens ook een fantastisch app om te gebruiken bij fietstochtjes. Blijft de iPhone trouwens stevig zitten tijdens het fietsen? |
|
|||
|
|||
Yebs de Iphone blijft stevig zitten. Ben al eens gevallen en iphone bleef netjes zitten.
Ik gebruik trails omdat die goed overweg kan met gedownloade routes van everytrail en routeyou. Dit programma kan ook de gerede route bewaren of uploaden naar everytrail of google earth |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als fietscomputer | japsor | iPhone Apps | 14 | 06-08-10 17:40 |
Geen bereik na geslaagde jailbreak | ogerr3gs | Archief | 6 | 07-03-10 16:50 |
Vraagje na geslaagde jailbreak | BBQ | Archief | 3 | 06-01-10 23:16 |
1e gen iPhone geslaagde upgrade 2.2.1->3.0 | Spikes | Archief | 1 | 19-06-09 14:01 |
|
|