//

TomTom screen off

TomTom screen off discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag het scherm (TomTom) uit kunnen zetten tijdens mijn rit. Ik gebruik de oortjes en stop mijn iPhone in mijn broekzak. Nu ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-09-09, 23:33
jlwillems jlwillems is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 2
Unhappy TomTom screen off

Hoi,

Ik wil graag het scherm (TomTom) uit kunnen zetten tijdens mijn rit.
Ik gebruik de oortjes en stop mijn iPhone in mijn broekzak.
Nu is mijn batterij heel snel leeg. (vaak nog voor ik op mijn bestemming ben)
Ik kan deze optie niet vinden in het menu.

Iemand een idee?

tnkx Jayway
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-09, 02:39
Redchilly's schermafbeelding
Redchilly Redchilly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Hilversum
Berichten: 262
Standaard

Makkelijker is om voor een paar Euro (rond de 15,=) een auto lader te kopen.
Dan kun je optimaal gebruik maken van je navigatie en je komt met volle accu aan
  #3  
Oud 15-09-09, 14:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jlwillems Bekijk bericht
Hoi,

Ik wil graag het scherm (TomTom) uit kunnen zetten tijdens mijn rit.
Ik gebruik de oortjes en stop mijn iPhone in mijn broekzak.
Nu is mijn batterij heel snel leeg. (vaak nog voor ik op mijn bestemming ben)
Ik kan deze optie niet vinden in het menu.

Iemand een idee?

tnkx Jayway
Je scherm uitzetten hoeft niet,je hebt geen andere keuze dan een goeie auto oplader te kopen voor de iphone,eentje mss best die je zo aan je ruit ofzo kan hangen dan en zo dan je iphone mooi kan insteken,in sigarretteaansteker steken en dan ga je geen platte batterij meer hebben .
  #4  
Oud 15-09-09, 15:01
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Je kunt toch gewoon het scherm uitzetten (aan/uit knop) nadat je alles hebt ingevuld? Net ff geprobeerd in demo route. Route aanwijz. krijg ik gewoon door. Zal wel niet al te veel helpen voor je batterij maar toch...
  #5  
Oud 15-09-09, 15:06
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Je kunt toch gewoon het scherm uitzetten (aan/uit knop) nadat je alles hebt ingevuld? Net ff geprobeerd in demo route. Route aanwijz. krijg ik gewoon door. Zal wel niet al te veel helpen voor je batterij maar toch...
Ik denk dat nu net dat z'n probleem is,die batterij,dan is deze overbodig om de gps te gaan uitzetten(het scherm).
Gewoon een goede auto lader kopen en je zit altijd goed.
  #6  
Oud 15-09-09, 15:17
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Volgens mij wil de gebruiker juist geen autolader gebruiken. Denk dat hij zelf ook wel kan bedenken dat icm een autolader de batterij vd iPhone langer meegaat.
Hij heeft uiteraard nog de mogelijkheid om een externe batterij te gebruiken. Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de ritjes zijn.
  #7  
Oud 15-09-09, 15:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Volgens mij wil de gebruiker juist geen autolader gebruiken. Denk dat hij zelf ook wel kan bedenken dat icm een autolader de batterij vd iPhone langer meegaat.
Hij heeft uiteraard nog de mogelijkheid om een externe batterij te gebruiken. Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de ritjes zijn.
Je moet al echt nogal gelovig zijn om te denken je dat zeer lichte verbruik van een scherm je probleem zal oplossen,dat zou iedereen toch al moete weten de dag van vandaag?
  #8  
Oud 15-09-09, 16:01
Shake3000 Shake3000 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 78
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je moet al echt nogal gelovig zijn om te denken je dat zeer lichte verbruik van een scherm je probleem zal oplossen,dat zou iedereen toch al moete weten de dag van vandaag?
Wel eens aan gedacht dat jlwillems misschien op de motor zit? of op de fiets? Dan heeft ie niet zoveel aan een autolader he?
  #9  
Oud 15-09-09, 16:03
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Shake3000 Bekijk bericht
Wel eens aan gedacht dat jlwillems misschien op de motor zit? of op de fiets? Dan heeft ie niet zoveel aan een autolader he?
Ja en?Er bestaat toch zoiets als een externe batterij?
Ik heb hier in een andere topic daarnet nog getoond welke ik heb gekocht en welke ook een heel zware batterij is.
Met die zware batterij kan je zonder probleem ver geraken .
Maar beetje te goedgelovig alleen je scherm uitzetten dit zal helpen maar zoals ik heb gezegd;het was het proberen waard,ik test ook altijd alles eerst uit.

Dus aan de topicstarter;is het mee de wagen dan koop je gewoon een autooplader en is het mee de velo of brommer ofzo dan koop je op iphonecenter een externe batterij.
  #10  
Oud 15-09-09, 17:08
Kokkie76's schermafbeelding
Kokkie76 Kokkie76 is offline
• iOS 4.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 134
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Je moet al echt nogal gelovig zijn om te denken je dat zeer lichte verbruik van een scherm je probleem zal oplossen,dat zou iedereen toch al moete weten de dag van vandaag?
Ehm lezen...maar je hebt ook nog de factoren : BT, GPS, Jailbreak, push exchange enz

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Zal wel niet al te veel helpen voor je batterij maar toch...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door apotheosis Bekijk bericht
Ja en?Er bestaat toch zoiets als een externe batterij?
Ik heb hier in een andere topic daarnet nog getoond welke ik heb gekocht en welke ook een heel zware batterij is.
Met die zware batterij kan je zonder probleem ver geraken .
Maar beetje te goedgelovig alleen je scherm uitzetten dit zal helpen maar zoals ik heb gezegd;het was het proberen waard,ik test ook altijd alles eerst uit.

Dus aan de topicstarter;is het mee de wagen dan koop je gewoon een autooplader en is het mee de velo of brommer ofzo dan koop je op iphonecenter een externe batterij.
Dat zeg ik...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kokkie76 Bekijk bericht
Hij heeft uiteraard nog de mogelijkheid om een externe batterij te gebruiken. Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de ritjes zijn.
Hmm we zijn nu wel een beetje veel aan t Quoten...

Laatst gewijzigd door Kokkie76; 15-09-09 om 17:14.
  #11  
Oud 16-09-09, 21:02
Bert Z Bert Z is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 28
Standaard

Als je je scherm uitzet dmv de knop boven heb je geen gps ontvangst meer.
Het scherm uitzetten scheelt wél degelijk nogal wat. Ik ben in het bezit van Trails, een app die via gps op een kaart continu bijhoudt waar je bent als je bijv. gaat wandelen of fietsen. Deze maker is slim geweest en gebruikt de sensor van de iPhone zodat het scherm uitgaat als je hem in je broekzak stopt. Ik kan hiermee bijna een hele dag met mijn batterij mee doen. Helaas heeft TomTom deze optie niet maar ik zou zeggen stuur ze een suggestie via hun site, via de support- link. Ze staan open voor suggesties.
  #12  
Oud 18-11-09, 02:30
mattvanwyk mattvanwyk is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 22
Standaard

Hebben meer mensen last hiervan: Tomtom staat aan en geen ander programma ernaast. Autolader werkt en is aangesloten op de iphone. TOCH loop mijn iphone leeg als ik tomtom aanheb staan. Druk ik op de standby toets, dan wordt ie wel rustig opgeladen. Zet ik het scherm weer aan dan loopt ie gewoon leeg. Het lijkt wel alsof de oplader het niet aankan.

Iemand meer met deze ervaring?
  #13  
Oud 18-11-09, 09:10
Wilbie Wilbie is offline
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Grijpskerk
Berichten: 117
Standaard

Dit is al vaker geconstateerd: dat ligt waarschijnlijk aan je lader. Niet alle autoladers hebben genoeg capaciteit om tijden het navigeren je telefoon ook nog bij te laden. Hier kun je meer informatie vinden over dit probleem.

Laatst gewijzigd door Wilbie; 18-11-09 om 09:15.
  #14  
Oud 24-11-09, 09:49
ongeloofelooz ongeloofelooz is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 1
Standaard

Ik heb een ander probleem, namelijk dat als ik in de auto tomtom heb draaien, springt mijn scherm op de spaarstand (background verlichting gaat uit en uiteindelijk springt mijn hele scherm op zwart... Als ik 'm dan weer ontgrendel, draait tomtom nog wel.
Hoe kan ik dit oplossen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? Ruud_ iPhone Navigatie 0 24-11-09 20:08
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 16:56
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? iCulture iPhone Navigatie 0 29-05-09 18:40
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom ross iPhone Navigatie 3 09-10-08 22:33

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.