TomTom screen off discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik wil graag het scherm (TomTom) uit kunnen zetten tijdens mijn rit. Ik gebruik de oortjes en stop mijn iPhone in mijn broekzak. Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom screen off
Hoi,
Ik wil graag het scherm (TomTom) uit kunnen zetten tijdens mijn rit. Ik gebruik de oortjes en stop mijn iPhone in mijn broekzak. Nu is mijn batterij heel snel leeg. (vaak nog voor ik op mijn bestemming ben) Ik kan deze optie niet vinden in het menu. Iemand een idee? tnkx Jayway |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Makkelijker is om voor een paar Euro (rond de 15,=) een auto lader te kopen.
Dan kun je optimaal gebruik maken van je navigatie en je komt met volle accu aan |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Je kunt toch gewoon het scherm uitzetten (aan/uit knop) nadat je alles hebt ingevuld? Net ff geprobeerd in demo route. Route aanwijz. krijg ik gewoon door. Zal wel niet al te veel helpen voor je batterij maar toch...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Gewoon een goede auto lader kopen en je zit altijd goed. |
|
||||
|
||||
Volgens mij wil de gebruiker juist geen autolader gebruiken. Denk dat hij zelf ook wel kan bedenken dat icm een autolader de batterij vd iPhone langer meegaat.
Hij heeft uiteraard nog de mogelijkheid om een externe batterij te gebruiken. Ligt er natuurlijk ook aan hoe lang de ritjes zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Wel eens aan gedacht dat jlwillems misschien op de motor zit? of op de fiets? Dan heeft ie niet zoveel aan een autolader he?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hier in een andere topic daarnet nog getoond welke ik heb gekocht en welke ook een heel zware batterij is. Met die zware batterij kan je zonder probleem ver geraken . Maar beetje te goedgelovig alleen je scherm uitzetten dit zal helpen maar zoals ik heb gezegd;het was het proberen waard,ik test ook altijd alles eerst uit. Dus aan de topicstarter;is het mee de wagen dan koop je gewoon een autooplader en is het mee de velo of brommer ofzo dan koop je op iphonecenter een externe batterij. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hmm we zijn nu wel een beetje veel aan t Quoten... Laatst gewijzigd door Kokkie76; 15-09-09 om 18:14. |
|
|||
|
|||
Als je je scherm uitzet dmv de knop boven heb je geen gps ontvangst meer.
Het scherm uitzetten scheelt wél degelijk nogal wat. Ik ben in het bezit van Trails, een app die via gps op een kaart continu bijhoudt waar je bent als je bijv. gaat wandelen of fietsen. Deze maker is slim geweest en gebruikt de sensor van de iPhone zodat het scherm uitgaat als je hem in je broekzak stopt. Ik kan hiermee bijna een hele dag met mijn batterij mee doen. Helaas heeft TomTom deze optie niet maar ik zou zeggen stuur ze een suggestie via hun site, via de support- link. Ze staan open voor suggesties. |
|
|||
|
|||
Hebben meer mensen last hiervan: Tomtom staat aan en geen ander programma ernaast. Autolader werkt en is aangesloten op de iphone. TOCH loop mijn iphone leeg als ik tomtom aanheb staan. Druk ik op de standby toets, dan wordt ie wel rustig opgeladen. Zet ik het scherm weer aan dan loopt ie gewoon leeg. Het lijkt wel alsof de oplader het niet aankan.
Iemand meer met deze ervaring? |
|
|||
|
|||
Dit is al vaker geconstateerd: dat ligt waarschijnlijk aan je lader. Niet alle autoladers hebben genoeg capaciteit om tijden het navigeren je telefoon ook nog bij te laden. Hier kun je meer informatie vinden over dit probleem.
Laatst gewijzigd door Wilbie; 18-11-09 om 10:15. |
|
|||
|
|||
Ik heb een ander probleem, namelijk dat als ik in de auto tomtom heb draaien, springt mijn scherm op de spaarstand (background verlichting gaat uit en uiteindelijk springt mijn hele scherm op zwart... Als ik 'm dan weer ontgrendel, draait tomtom nog wel.
Hoe kan ik dit oplossen? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: Tomtom openen vanuit Safari via tomtom:// URI? | Ruud_ | iPhone Navigatie | 0 | 24-11-09 21:08 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
TomTom: Speculatie: TomTom Navigator 7 aangekondigd, TomTom is klaar voor de iPhone? | iCulture | iPhone Navigatie | 0 | 29-05-09 19:40 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|