Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wimpiewinger
Klopt mijn idee. Kijk bij pdashop en de review hoe het moet
voorruit hier nogmaals de beschrijving hoe een brodit aan de houder te monteren:
als je aan de onderkant kijkt van de houder zie je naast de kogel 2 zwarte rubber dopjes
die kan je omhoog halen door er een kleine schroevendraaier of pincet te gebruiken; dan zitten onder de 2 dopjes 2 kruisschroeven
deze ook verwijderen en dan voorzichtig de kogel met halve kogelhouder lostrekken .
letop er zit een veertje in die zorgt voor de klik en draai verbinding van de speaker.
dan de kogel eruit halen en vervangen door de nieuwe
kijk of veertje nog op zijn plek zit en doe dan de andere helft van de kogelhouder er weer op en draai de 2 schroeven weer vast
de 2 rubberdoppies er weer in en voilà je hebt een TOMTOM CARKIT met BRODIT bevestiging
alles met mekaar net geen 5 minuten werk en de prijs was 9 euro
|
Wimpie en P-Jay, ik wil jullie even bedanken voor jullie posts. Ik heb inmiddels ook mijn tomtom carkit met Carcomm CNM-163 en een brodit Proclip in mijn nieuwe golf VI bevestigt.
Eerst had ik hem met de plakschijf op mijn dashboard maar hij viel daar toen het warmer werd van af. Het plakgedeelte liet door de warmte los.
Nu is het perfect met de proclip op mijn luchtrooster bevestigd, lekker dichtbij voor makkelijke bediening en hij kan zowel landscape als portrait gedraaid worden.
Bedankt voor jullie uitleg en foto's!