iPhone gebruiken als volwaardige carkit discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp maar geen enkele bied antwoord op mijn wens. Daarnaast zijn deze veelal product of auto specifiek. Wat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone gebruiken als volwaardige carkit
Er zijn al meerdere topics over dit onderwerp maar geen enkele bied antwoord op mijn wens. Daarnaast zijn deze veelal product of auto specifiek.
Wat ik wil:
Wat ik heb:
Appels met peren vergelijken Laatst gewijzigd door fabulaus; 11-11-09 om 15:09. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Tot de opties behoort een Parrot (of ander merk) carkit. Ondertussen ondersteund de iPhone toch ook muziek over bluetooth? Nadeel vind ik alleen dat er steeds gepaird moet worden en bluetooth steeds aan en uit gezet moet worden i.v.m. verbruik van de accu. Ik werk dus het liefst met 1 kabel onderin de iPhone.
|
|
||||
|
||||
Parrot MKi9100 mischeen iets?? heb hem aangeschaft alleen nog even inbouwen.
|
|||
|
|||
Ja ik ben in de tussentijd nog even verder wezen zoeken maar bluetooth lijkt een van de weinige opties waar alles mee kan. (Toch?)
Want gaat de audio van de navigatie dan ook over de speakers? En is de muziek een beetje fatsoenlijk te bedienen? |
Labels |
autoradio, bellen, carkit, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
cover 3GS te gebruiken in TomTom carkit | Geert1976 | iPhone Navigatie | 1 | 09-04-11 09:45 |
iPhone als Cam gebruiken | robje33 | iPhone Apps | 1 | 23-02-10 10:36 |
Foto: iphone als webcam gebruiken | alo-b | Muziek, foto & video | 5 | 20-03-09 18:53 |
Bluetouch als carkit | stufuproar | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-11-08 21:50 |
iphone gaat niet meer aan na gebruiken parrot carkit | microdesign | iPhone algemeen | 7 | 22-04-08 20:13 |
|
|