Tomtom software van oude naar nieuwe iphone verplaatsen? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiedag, Ik heb een iphone 3g en krijg binnenkort een nieuwe iphone 3gs omdat mijn abo verlengd is. Ik heb op mijn oude iphone de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom software van oude naar nieuwe iphone verplaatsen?
Goeiedag,
Ik heb een iphone 3g en krijg binnenkort een nieuwe iphone 3gs omdat mijn abo verlengd is. Ik heb op mijn oude iphone de tomtom software staan kan ik deze ook op mijn nieuwe iphone zetten?? Ik gebruik geen jailbreak gewoon origineel gekocht in app store. Alvast dank voor jullie reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat kan zonder problemen! Nieuwe iPhone koppelen met dezelfde iTunes of opnieuw (gratis!) downloaden via de App Store op de nieuwe iPhone.
Laatst gewijzigd door EddieD; 20-01-10 om 01:00. |
|
||||
|
||||
Zullen we on-topic blijven!
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Apps van oude naar nieuwe iphone | sermedg | iTunes | 5 | 30-07-10 23:10 |
applicaties van oude naar nieuwe iphone | Mklingers | iTunes | 0 | 06-06-10 17:39 |
sms'jes van oude naar nieuwe IPhone | kaatvanderweide | Archief | 8 | 10-05-10 21:04 |
software 3.1.3 alleen maar gezeik hoe terug naar oude software | joey35 | Archief | 1 | 07-02-10 23:34 |
App van oude naar nieuwe iPhone overzetten | m-jay | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 15:01 |
|
|