Apps van oude naar nieuwe iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey. Heb dit al eens eerder gevraagd maar kom er maar niet uit. Ik heb vandaag mn iPhone 4 gekregen (!!) en ik allerlei apps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apps van oude naar nieuwe iphone
Hey.
Heb dit al eens eerder gevraagd maar kom er maar niet uit. Ik heb vandaag mn iPhone 4 gekregen (!!) en ik allerlei apps op mn 3GS staan. Hoe kan ik nou de apps die ik gekocht had op mn 3GS op mn 4 krijgen? kan dit wel? Ik heb bij itunes al ingelogd met mijn account maar kan nergens een optie vinden of wat dan ook.... Alvast bedankt voor hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Om te beginnen: Synchroniseer je oude iPhone met iTunes, daarmee zet je alle op de iPhone gekochte apps over en maak een voor de veiligheid nog even een reserve kopie. Hang daarna je nieuw iPhone aan iTunes en zet alle apps (aankopen) over op je nieuwe (rechtermuisknop op je iPhone icoon in iTunes/Aankopen overzetten). Eventueel ook nog je laatst gemaakt reserve kopie terugzetten... c'est tout!
|
|||
|
|||
das et probleem juist. als ik rechter muisklik doe krijg ik geen 'aankopen overzetten'?
|
|
|||
|
|||
nu wel! hahah dankjewel !!!!!
|
|
||||
|
||||
Tja, dan weet ik 't ook ff niet meer - dit is wat ik normaal gesproken zou doen ... Maar als 'Aankopen overzetten' bij jou ontbreekt? Zo technisch ben ik helaas nou ook weer niet aangelegd, sorry...
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
applicaties van oude naar nieuwe iphone | Mklingers | iTunes | 0 | 06-06-10 17:39 |
sms'jes van oude naar nieuwe IPhone | kaatvanderweide | Archief | 8 | 10-05-10 21:04 |
Software: Tomtom software van oude naar nieuwe iphone verplaatsen? | Boom01 | iPhone Navigatie | 2 | 21-01-10 18:07 |
App van oude naar nieuwe iPhone overzetten | m-jay | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 15:01 |
Mac OS X: Hoe krijg je alle data van iphone naar nieuwe mac (oude is gestolen) | meul | iTunes | 3 | 29-12-08 15:59 |
|
|