welk navigatiesysteem kan routes inladen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik wil mijn Iphone 3GS 32GB gaan gebruiken om motorroutes te rijden. Nu zou ik graag willen weten welk navigatiesysteem op de Iphone makkelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
welk navigatiesysteem kan routes inladen
Hallo,
ik wil mijn Iphone 3GS 32GB gaan gebruiken om motorroutes te rijden. Nu zou ik graag willen weten welk navigatiesysteem op de Iphone makkelijk routes kan inladen. Mijn Iphone is gejailbreaked dus kan elk Navigatieprogramma gebruiken. Gr. Z750-rider |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij maakt het niet uit of je Iphone ge-jailbreaked is voor de keuze van het navigatiesysteem, maar dat terzijde.
Ik zelf ben met name bekend met Navigon en daar kun je i.i.g. routes maken door op de kaart waypoints te plaatsen. Wil je hier echt een route van maken dan lijkt me dat wel een lastig karwei. Het is voor zover ik weet niet mogelijk om bv. een gpx-bestand te uploaden. |
|
|||
|
|||
Met MotionX gps kan je gpx bestanden importeren.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Avi bestanden inladen in biblotheek | lmt pcopaatje | iPhone algemeen | 12 | 18-07-11 21:46 |
routes inladen | rusty600 | iPhone Navigatie | 1 | 02-10-10 17:20 |
In welk land kan je een orginele simlockvrije 3G IPhone kopen? | Verhulk | Archief | 9 | 13-06-08 12:01 |
Navigatiesysteem | DertKesh | Jailbreak apps en thema's | 11 | 10-01-08 18:59 |
|
|