//

Welke navigatie moet ik nemen?

Welke navigatie moet ik nemen? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Al enige tijd heb ik op het forum zitten kijken voor de beste navigatie app. Helaas zijn er erg veel verschillende berichten. Welke ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 07-07-10, 20:44
MrWixx MrWixx is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 1
Standaard Welke navigatie moet ik nemen?

Hoi allemaal,

Al enige tijd heb ik op het forum zitten kijken voor de beste navigatie app.
Helaas zijn er erg veel verschillende berichten.

Welke heeft goed bereik, duidelijke info etc..
Kortom, welke moet ik nemen!?

Groetjes,

MrWixx
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-07-10, 20:57
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

ik hád JVC en domdom. momenteel werk ik alleen nog maar met Navigon. de JVC had ik helaas niet op de telefoon, maar ik kan zeggen dat die lui de beste databank hadden en mega goed gecomprimeert. also, terug naar een iphone... ik heb ervaring met domdom en zoals ik het al schrijf, stomme actie. zowel op de telefoon als een los kastje. te veel fouten en de kaarten al helemaal slecht geupdate. Navigon is mega goed. krijg je ook gratis updates van. we zijn net terug van een 2 weken vakantie in schotland en ik ben helemaal weg van Navigon. die gasten hebben een prachtig systeem wat werkelijk goed werkt. zij zijn stappen vooruit op de concurrent. aanbevolen met stip!
__________________
Heb ik nu een appel of een apple.
富蘭久 伴 多 告, 伴 久 富
  #3  
Oud 07-07-10, 21:07
MCNO's schermafbeelding
MCNO MCNO is offline
• iOS 11.4
• 11.4
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: Veluwe
Berichten: 1.211
Standaard

Navigon mega goed??? We zitten wel over Nederland te praten? (zie dat je in Zwitserland woont)
Lees diverse topics door hoe een bagger dat is, onnauwkeurige kaarten, verkeersinfo is niet meer goed en ga zo maar door.

En ik ben niet de enige: https://forum.iculture.nl/f28/i...avigon-43.html

Ndrive draait bij mij nog beter, maar is op dit moment uit de handel zeg maar.
Dan is er IGO en TomTom.

Maar er komt een Navigon update aan, ik zou voorlopig even niks kopen...
  #4  
Oud 08-07-10, 10:43
emiel10 emiel10 is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 12
Standaard

Ik navigeer nu een jaar met navigon, en werkt echt perfect, ondanks alles reacties hier.. Weet niet waar die mensen rijden maar alle nieuwe wegen en rotondes hier staan er gewoon op, vorig jaar perfect mee op en neer naar franrijk gereist, paar keer naar duitsland en belgie, tot nu toe nog nergens foute wegen ed gehad...

Volgende week kroatie... Ook daar navigon omdat zij simpelweg de enige zijn die ook standaard slovenie en kroatie hebben (je hoeft het niet los bij te kopen)
  #5  
Oud 08-07-10, 10:48
tracker's schermafbeelding
tracker tracker is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: Zwitserland
Berichten: 118
Standaard

ik heb domdom ook als ervaring op de lijst. ter vergelijking; de kaarten zijn bij Navigon een stuk beter up-to-date dan bij domdom. de domdom heb ik aan een familielid afgestaan. die is af en toe de weg kwijt
  #6  
Oud 08-07-10, 11:46
Dragon's schermafbeelding
Dragon Dragon is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 806
Standaard

Navigon....

+1
  #7  
Oud 08-07-10, 11:51
Karnemelk's schermafbeelding
Karnemelk Karnemelk is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Amersfoort
Berichten: 59
Standaard

Sygic Mobile Maps werkt ook erg goed. Enige minpuntjes zijn de berekening van de aankomsttijd (te optimistisch) en het feit dat het nogal eens voorkomt dat je bij je eindbestemming te horen krijgt dat de bestemming aan de linkerkant ligt, terwijl dat niet zo is (en andersom). Verder prima, actueel kaartmateriaal.
  #8  
Oud 12-07-10, 07:05
Nooby88 Nooby88 is offline
• iOS 4.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Haalem
Berichten: 52
Standaard

Ik ben zelf erg tevreden met tomtom! Vind de Menu's overzichtelijk, maar dit komt denk ik ook omdat ik al vanaf het begin er mee werk
  #9  
Oud 14-07-10, 09:24
rednax rednax is offline
• iOS 6.1
• 6.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 16
Standaard

Hier ook een meer dan tevreden Sygic Mobile Maps gebruiker.
  #10  
Oud 14-07-10, 14:09
wijsneus wijsneus is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2010
Berichten: 3
Standaard

Lekker verwarrend voor je, maar dit is (sinds ruim een half jaar) een meer dan tevreden Navigon gebruiker.
  #11  
Oud 14-07-10, 14:41
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Tgoh , ik heb bijna alle gpsen en kan me het beste vinden in navgion en tomtom en sygic en zelfs igo my way maar bij igo my way snap ik iets niet goed; ik zet flitspaal aan en toch krijg ik nooit wat te zien of te horen?
Das de reden ook waarom ik tot nu toe igo nooit echt gebruik en het vooral bij tomtom en navigon houd en af en toe eens voor de verandering sygic .

Ik heb ook copilot maar ik vind daar zo' mijnen draai niet in.
  #12  
Oud 17-07-10, 09:17
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Jailbreak gewoon, en probeer ze gewoon allemaal eens uit (hier mag -terecht- niet uitgelegd worden hoe dat moet). Zo heb ik het ook gedaan en na een paar maanden 1 gekocht die me beviel. Ik kwam destijds op Navigon uit, maar TomTom lijkt nu iets betere weergave te hebben voor moeilijke afslagen: Bij Navigon zie je alleen de borden boven de snelwegen (realityview) maar de tekst is te klein om te kunnen lezen, zeker als er 3 borden hangen (bijv. in het buitenland)
TomTom heeft hier een betere oplossing voor: zij hebben per bord 1 plaats erop gezet, groot genoeg om te kunnen lezen.
Grootste voordeel van Navigon is dat je voor 2 tientjes oneindige verkeers informatie (Traffic Live) krijgt (op de iPhone: in het buitenland alleen als je data-roaming aan zet) Bij TomTom moet je daar per dag, maand of jaar voor blijven betalen (HD Traffic)
De ervaringen over Traffic Live zijn wisselend, de HD Traffic van TomTom weet ik niets van.
Overigens kom ik net terug van vakantie en Navigon stuurde me compleet de verkeerde kant op uit de Brennerpas (vanuit het zuiden) maar ik zag gisteren dat ze die fout hebben veranderd (toch een kaartupdate denk ik) in versie 1.6.

O ja: grootste nadeel van Navigon tov TomTom is dat ze de Multi-taksing optie van iOS4 compleet verkeerd geimplementeerd hebben. Je hoort bijv. tijdens het bellen de gesproken instructies en krijgt geen kaart te zien. Bij TomTom als je wordt gebeld, gaat de stem uit, en krijg je de kaart gewoon te zien dus kun je zien waar je naartoe moet. Maar ik heb geen multi-tasking (yet) want ik heb (nog) een 3G, dus voor mij maakt dat nog even niet uit.

Laatst gewijzigd door ballegooier; 17-07-10 om 12:02.
  #13  
Oud 17-07-10, 10:00
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Smaken verschillen natuurlijk maar ik heb 6gpsen en navigon en tomtom scoren op zich wel het beste al moeten sygic en de anderen niet zoveel onderdoen maar de 2 bekendste scoren toch beetje beter nog.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone 4 Case Program; welke case nemen jullie? bzb iPhone accessoires en onderdelen 41 12-09-10 20:52
Welke telefoon moet ik nemen? xeromorphic Odido (T-Mobile) 1 30-07-10 23:26
Welke Navigatie datk Archief 1 20-01-10 21:24
Welke provider kan ik het beste nemen? gon1234abcd Overige providers Nederland 15 13-08-09 18:05
Welke stappen te nemen om garantie te claimen in de VS Hugorobbos iPhone algemeen 6 12-06-08 15:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:09.