TomTom vindt geen Sattelieten discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste, Sinds nu toch al 2 maand, kan ik mijn app van Tomtom (west europa) niet meer gebruiken, start allemaal op kan adres inbrengen mùaar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom vindt geen Sattelieten
Beste,
Sinds nu toch al 2 maand, kan ik mijn app van Tomtom (west europa) niet meer gebruiken, start allemaal op kan adres inbrengen mùaar dan als ik adres heb ingebracht en op selecteer druk zegt hij steeds dat er geen GPS-bepaling beschikbaar is (kan ik iezen voor laatste positie te nemen, hier klik ik steeds op nee), en vervolgens blijft hij wachten op GPS signaal, welke nooit gevonden word. Kan iemand mij vertellen wat dit zou kunnen zijn, of wat ik kan doen om dit op te lossen? Alvast bedankt, Mvg, |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
heb je je locatie bepaling aangezet bij
instellingen/algemeen/locatievoorzieningen dan je Tomtom aanvinken (door de update van 1.4 naar 1.4.1 was dat bij mij ook het geval) |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone vindt geen Wi-Fi | stef23 | Wi-Fi | 17 | 20-02-12 18:23 |
Geen Wi-Fi meer / vindt geen netwerken | bass | Wi-Fi | 3 | 27-05-11 19:44 |
Houdini vindt geen files. | amsterdam2226 | iPhone Apps | 5 | 06-12-10 20:46 |
iTunes vindt geen gegevensklassen | BramWillems | iTunes | 2 | 08-11-09 12:47 |
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen | jeroenhermans | Archief | 3 | 24-08-09 17:56 |
|
|