//

navigon 1.6.0 hoe traffic live naar nieuwe iphone over te brengen ?

navigon 1.6.0 hoe traffic live naar nieuwe iphone over te brengen ? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) nu ik de trotse eigenaar ben van een nieuwe antennagate iphone variant wil ik uiteraard mijn data overzetten. Daaronder navigon: de applicatie valt gewoon over ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-10, 00:40
psilin psilin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 20
Standaard navigon 1.6.0 hoe traffic live naar nieuwe iphone over te brengen ?

nu ik de trotse eigenaar ben van een nieuwe antennagate iphone variant wil ik uiteraard mijn data overzetten.
Daaronder navigon: de applicatie valt gewoon over te zetten. Hoe anders lijkt dat te zijn voor de opties in-app purchases: traffic-live en panorama view 3d.

Weet iemand hoe ik die in-app zaken kan overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe iphone ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-10, 09:35
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psilin Bekijk bericht
nu ik de trotse eigenaar ben van een nieuwe antennagate iphone variant wil ik uiteraard mijn data overzetten.
Daaronder navigon: de applicatie valt gewoon over te zetten. Hoe anders lijkt dat te zijn voor de opties in-app purchases: traffic-live en panorama view 3d.

Weet iemand hoe ik die in-app zaken kan overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe iphone ?
Ik heb er niets voor moeten doen, ging vanzelf (tot nu toe iedere device waar ik meer werkte)
Ben je zeker dat het niet werkt?
  #3  
Oud 21-07-10, 09:50
psilin psilin is offline
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2009
Berichten: 20
Standaard

Bij de extras staat dat ik de opties kan kopen. Voor 1.6.0 was er bij mijn weten een optie 'aankopen terugzetten' maar die is niet meer aanwezig.


Opgelost:
Nadat:
1. Het itunes account geverifieert is op de nieuwe iphone ( willekeurig gratis app geïnstalleerd
2. Een nachtje slapen

Meldt navigon bij de in-app purchase na op de koop-nu button te hebben geduwd dat de aankoop al is gedaan.
Het lijkt er dus op dat er niet opnieuw voor betaald hoeft te worden.

Laatst gewijzigd door psilin; 21-07-10 om 10:03. Reden: Oplossing
  #4  
Oud 21-07-10, 10:02
RudydG RudydG is offline
• iOS 10.0.2
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2008
Locatie: Lint Belgie
Berichten: 173
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door psilin Bekijk bericht
Bij de extras staat dat ik de opties kan kopen. Voor 1.6.0 was er bij mijn weten een optie 'aankopen terugzetten' maar die is niet meer aanwezig.
1.6 op de iphone 4:
Gewoon de update gedaan, en de traffic info werkt nog.
Wel heb ik de 3D vieuw terug moeten dwonloaden (kostenloos)
Anders even Navigon kontakteren.
  #5  
Oud 21-07-10, 11:56
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Die optie aankopen terugzetten is eruit gehaald, dat klopt. In een FAQ van Navigon las ik dat je gewoon opnieuw op 'kopen' kan klikken (bijv Life Traffic) dan krijg je automatisch de melding dat je deze aankoop al eens hebt gedaan en wordt derhalve je rekening / account niet belast. Zo heb ik het ook gedaan
  #6  
Oud 03-04-11, 12:38
sybian sybian is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: ljouwert
Berichten: 23
Standaard

ik had benelux met Traffic Live, nu heb ik sonds kort de Europa versie, moet ik nu Traffic Live opnieuw aanschaffen voor Europa?
  #7  
Oud 11-04-11, 00:10
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

@Sybian: Uiteraard & helaas (voor jou) wel.... Het principe 'gratis' geldt alleen voor dezelfde Apps en dezelfde in-app purchase.
  #8  
Oud 02-07-13, 14:52
kapitein haak kapitein haak is offline
• iOS 6.1.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 4
Standaard Nieuwe Iphone aankopen overzetten

Heb vandaag mijn nieuwe Iphone 4 binnen gehad als vervanger van mijn zwarte Iphone 4 daarbij moest ik een nieuwe account aanmaken voor iTunes maar kun wel de herstelkopie terugzetten.

Bij opstarten navigon heb ik alleen maar de NL kaart en niet het europe 20 pakket dat ik al jaren gebruik. Als ik nu aankopen terugzetten dan moet ik het wachtwoord van het oude account invoeren (gezien het mailadres dat erbij staat) ik krijg geen foutmelding dus hij pakt het account maar de kaarten worden niet hersteld.

Wat doe ik nu weer verkeerd?

Grt Ron
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Navigon: Navigon Live Traffic Hjalmarr iPhone Navigatie 74 03-05-11 19:18
Navigon: Live traffic in Navigon Erikje128 iPhone Navigatie 3 18-01-11 10:32

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:41.