shortcut naar bluetooth verbindingen discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om een nieuw icoon te maken om daarmee een shotcut te krijgen naar bijvoorbeeld de pagina waarmee bluetooth verbindingen kunnen worden gemaakt, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
shortcut naar bluetooth verbindingen
Is het mogelijk om een nieuw icoon te maken om daarmee een shotcut te krijgen naar bijvoorbeeld de pagina waarmee bluetooth verbindingen kunnen worden gemaakt, zodat je niet steeds door instellingen hoeft te bladeren?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Daar ben ik ook naar op zoek. En dan het liefst zonder jailbreak..... als dat überhaupt mogelijk is.... |
|
|||
|
|||
Met jailbreak gebruik ik sbsetting.
Zonder is het een drama... Maar als je device niet automatisch connect moet je alsnog het menu opzoeken, ook niet ideaal in de auto. |
|
|||
|
|||
Even een oud topic nieuw leven inblazen.
Nadat ik mijn 3GS heb vervangen door een 4S was ik op zoek naar een snellere toegang tot Bluetooth. Op mijn 3GS had ik daarvoor SBSettings, maar ja ..... Tijdens mijn zoektocht heb ik een (voor iOS5 gratis!) oplossing gevonden die volgens mij nog niet hier op het forum staat, maar ik jullie niet wil onthouden: http://meachware.com/QwikBT/ |
|
|||
|
|||
shortcut naar bluetooth verbindingen
Dit is wel mogelijk! Zonder jailbreak:
Hier een tutorial geschreven: Bluetooth shortcut on your iPhone homescreen (finally!) - Super Smart Me Alle credits zijn echter voor de ontwikkelaar: Jeff Broderink, Jeff Broderick - UI/Visual Designer |
|
|||
|
|||
helaas werkt dit niet meer.
Iemand nog suggesties? Ik wil namelijk graag een shortcut om Wi-Fi aan/uit te zetten. Thanks! |
|
|||
|
|||
Kijk eens naar 'onoff', dit werkt nog altijd. Had schrik datbij het updaten naar ios6 het niet meer zou werken zoals de anderen maar deze werkt nog altijd bij mij.
|
|
|||
|
|||
heel die site werkt niet meer.....
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 oktober 2012 om 19:26 ---------- geen enkele shortcut manier, ook met een app. werkt niet meer, dankzij apple. Maar er iets anders voor bedenken, ho maar |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Shortcut naar 'diepe' menu-optie | jbrush | iPhone algemeen | 2 | 19-12-11 18:35 |
VPN verbindingen | denman80 | iPhone Apps | 0 | 05-08-10 11:02 |
geen verbindingen vinden | --tim-- | Wi-Fi | 3 | 16-04-10 22:46 |
Verbindingen uitgeschakeld | -M@rk- | iPhone algemeen | 26 | 29-09-09 21:59 |
App voor verbindingen | lemby | iPhone Apps | 2 | 26-12-08 14:19 |
|
|