//

Positie update zichtbaar voor familie

Positie update zichtbaar voor familie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone-ers, ik ga veel reizen. Ik zou graag een applicatie vinden die mijn lokatie automatisch uploadt waardoor mijn familie kan zien waar ik uithang. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 27-08-10, 12:48
shvanwijlen shvanwijlen is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard Positie update zichtbaar voor familie

Beste iPhone-ers, ik ga veel reizen. Ik zou graag een applicatie vinden die mijn lokatie automatisch uploadt waardoor mijn familie kan zien waar ik uithang.
Ook voor tijdens het hardlopen lijkt me dit een veilig gevoel.

Weet iemand een applicatie die dit kan? Ik heb wel iets gelezen over bv breadcrumb en Over Here, maar die emailen je lokatie als Google Maps element. En ik zou graag willen dat m'n gezin kan inloggen op Google Maps, en gewoon kan zien waar ik uithang.

Alvast bedankt,
Simon
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-10, 05:57
Billy83 Billy83 is offline
• iOS 4.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 1
Standaard

Google latitude?
  #3  
Oud 29-08-10, 18:45
shvanwijlen shvanwijlen is offline
 
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2010
Berichten: 2
Standaard Positie update zichtbaar voor familie

Dank voor de tip, ik heb het vandaag geprobeerd. Het werkt inderdaad, maar je moet de applicatie de hele tijd laten draaien. Dat vreet stroom. En bandbreedte ivm google maps. Ik hoopte op een applicatie die bv 1x per uur even de GPS locatie bepaalt en die dan upload. Bestaat zoiets?
  #4  
Oud 30-08-10, 11:19
marco_sire marco_sire is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: zuid-holland
Berichten: 170
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shvanwijlen Bekijk bericht
Beste iPhone-ers, ik ga veel reizen. Ik zou graag een applicatie vinden die mijn lokatie automatisch uploadt waardoor mijn familie kan zien waar ik uithang.
Ook voor tijdens het hardlopen lijkt me dit een veilig gevoel.

Weet iemand een applicatie die dit kan? Ik heb wel iets gelezen over bv breadcrumb en Over Here, maar die emailen je lokatie als Google Maps element. En ik zou graag willen dat m'n gezin kan inloggen op Google Maps, en gewoon kan zien waar ik uithang.

Alvast bedankt,
Simon
http://www.iphoneclub.nl/app/382164855
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone applicaties niet zichtbaar in scherm en contacten kwijt! door update nick22 iPhone Apps 1 28-06-09 15:29

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:03.