//

niet automatisch aanmelden iPhone op TomTom houder?

niet automatisch aanmelden iPhone op TomTom houder? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds het weekend het volgende: Als ik de telefoon in de TomTom carkit wil plaatsen zet ik uiteraard eerst de bluetooth aan als ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 02-09-10, 18:02
joost0312 joost0312 is offline
• iOS 4.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2010
Locatie: Heerlen
Berichten: 8
Standaard niet automatisch aanmelden iPhone op TomTom houder?

Ik heb sinds het weekend het volgende:

Als ik de telefoon in de TomTom carkit wil plaatsen zet ik uiteraard eerst de bluetooth aan als die nog niet aanstaat.
Normaliter zet ik dan de telefoon op de houder en hoor je na een seconde of 5 een piepje dat ie aangemeld is.

Sinds zaterdag meldt ie zich niet meer vanzelf aan. Je hoort wel gelijk het geluidje dat de telefoon opgeladen wordt maar de carkit wordt niet ingeschakeld.

Als ik vervolgens naar het bluetooth menu in de telefoon ga zie je dat ie bezig is aan te melden (zonder resultaat dus). Druk ik vervolgens echter op "TomTom carkit" bij Apparaten (de carkit is immers de eerste keer ooit ingesteld in de telefoon) dan wordt ie wel gelijk ingeschakeld en kan ik bellen/navigeren.

Herkent iemand dit? Het is volgens mij niet ontstaan na de installatie van de laatste sw-update.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Scheurtjes na gebruik TomTom houder ubuntu iPhone Navigatie 23 12-04-10 17:38
Bluetooth automatisch aan wanneer in auto houder Bosje Jailbreak apps en thema's 9 29-10-09 20:53
tomtom Benelux geen geluid -> tomtom support wilt niet helpen jeroenhermans Archief 3 24-08-09 17:56
Windows: Kan niet aanmelden bij Itunestore abkebab iTunes 0 04-11-08 21:08

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:44.