Alternatief voor interne gps iphone 3gs discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een iphone 3gs met os4. Onlangs heb ik voor de vakantie tomtom gekocht, maar de interne gps van de iphone is ruk. Tomtom ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alternatief voor interne gps iphone 3gs
Ik heb een iphone 3gs met os4. Onlangs heb ik voor de vakantie tomtom gekocht, maar de interne gps van de iphone is ruk. Tomtom geeft aan dat je om Tomtom goed te gebruiken je een extrene iphone houder bij hen kunt kopen, met daarin gebouwd een externe navigatie. Nu is die houder nogal aan de prijs. Is het ook mogelijk om een externe gpsontvanger te kopen en deze via bluetooth aan mijn iphone te koppelen?
Iemand een idee? ps ik heb mijn iphone onlangs wel gejailbreaked, mocht dit nodig zijn. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Jazeker, check ff roqybt. Hiermee kan je een externe gps muis koppelen via bt.
Gebruikte het altijd op eerste iphone. Neem aan dat de functie nog steeds mogelijk is voor nieuwe iphones. check wel ff of je geen gedonder/conflicten krijg met ingebouwde gps. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Nog even geduld hebben dus |
|
||||
|
||||
Ik heb vroeger altijd met de interne gps van de 3gs genavigeerd icm tomtom en heb er nooit problemen mee gehad.
|
|
|||
|
|||
op zich wel interessant, maar je kunt met BT maar 1 connectie tegelijkertijd maken toch? Wordt dan weer lastig i.c.m. mijn handsfree-setje.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Zie nu dat de beta versie er niet meer opstaat. Maar ik denk dat deze nog wel ergens te vinden is op het net. Laatst gewijzigd door flipjebetuwe23; 12-09-10 om 12:45. |
|
|||
|
|||
Ben gister 3 daagjes in Duitsland geweest en de kwaliteit van m'n iPhone 3GS GPS was idd errugg ruk kan ik je zeggen!
Ik heb RoqyBT4 ook aangeschaft, maar heb er 1 vraag over: Als ik geen licentie koop, weet iemand wat ik er dan allemaal niet mee kan? Want als ik m'n losse GPS-muis koppel, zie ik zonder licentie al wel gegevens.. Ik hoot het graag! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
GPS is van slag op iphone 3gs | smash-on | iPhone algemeen | 3 | 09-05-11 20:10 |
iPhone 3GS: Iphone 3gs GPS | kilzone | Unlock | 1 | 07-01-11 23:35 |
gps op iphone 3GS | Tom034 | iPhone Apps | 2 | 18-07-10 17:03 |
Windows: Alternatief voor itunes (iphone 3gS) | pierrot105 | iTunes | 3 | 10-07-10 12:45 |
Interne Controle iPhone voor doorsturen Dynafix | kal_el | Orange | 9 | 02-11-09 14:54 |
|
|