Navigon of TomTom?? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Goed dan. Maar ik ben <30 jr oud, en kan de borden / realityview van Navigon onmogelijk 'lezen' op het scherm van m'n iPhone. Heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Goed dan. Maar ik ben <30 jr oud, en kan de borden / realityview van Navigon onmogelijk 'lezen' op het scherm van m'n iPhone. Heb eens bij de pnd's gekeken, die hebben vaak ook een 3,5" scherm, maar een verhouding van 4:3 ipv 16:9. Je hebt per saldo een iets groter totaal schermoppervlak bij de pnd's.
TT heeft dit overigens slimmer opgelost; zij laten op de Reality view borden 1 van de bestemmingen zien, ipv het hele rijtje in hele kleine lettertjes. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Hallo
Ik ben geen TomTom gebruiker maar ik heb Navigon en Igo op mijn iPhone draaien. Persoonlijk vind ik wat de kaarten betreft Igo het best omdat ik veel in Oost Europa rijdt en Igo heeft daar de meest uitgebreide kaarten. Navigon is ook heel goed te gebruiken dus ik kan ze beide aanbevelen. |
|
|||
|
|||
De grootte van het scherm is afhankelijk van de kijkafstand, net als bij TV. In een grote auto, waar de voorruit ver weg zit, moet je hem niet op de voorruit plakken maar op je dashboard monteren.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kan tegenwoordig gratis navigon krijgen bij een t-mobile iPhone 4
|
|
|||
|
|||
Ja dat is totaal uitgekleed en dus ook niet echt een fijne om mee te werken zonder een aantal packs erbij te kopen.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik heb hem ook gevonden een van dees dagen dus mijn mening gaat nu weer naar TT Dankje wel |
|
|||
|
|||
Ik heb ook navigon, super navigatie!
|
|
|||
|
|||
Navigon vind ik veeeel duidelijker en overzichtelijker! Na jaren TomTom vind ik navigon beter
|
|
|||
|
|||
Plus 1 voor Navigon. Bevalt mij prima op de IPhone, terwijl ik op de vorige telefoons Garmon en TomTom had.
|
|
|||
|
|||
TomTom is met de laatste versie toch erg interessant geworden. Gebruikte altijd Navigon, maar nu maakt het niet heel veel meer uit.
|
|
|||
|
|||
TomTom altijd up to date
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
navigon vs tomtom | ivotje10 | iPhone Navigatie | 26 | 31-08-12 00:14 |
Software: GPX via navigon of tomtom offline | manis | iPhone Navigatie | 1 | 26-11-10 17:35 |
Software: TomTom, Navigon, Sygic en iGo reviews. | apotheosis | iPhone Navigatie | 83 | 01-04-10 14:25 |
TomTom en Navigon 3g 8gig | stony667 | Archief | 11 | 19-10-09 16:49 |
Tomtom of Navigon? | vbbmartin | Archief | 1 | 21-06-09 20:52 |
|
|