Navigon op iPhone 4 slecht geluid discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Lian1966 Sorry oor mijn opmerking maar ik vind deze twee vragen niet in deze topic thuishoren, het wijkt enorm af van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik had hier ook eerst last van.
Probeer eens via Navigon je iPod functie te openen. (rechtsonderin het ipod icoontje). Speel muziek af op maximaal volume, en navigeer nu een stukje, geluid was bij mij een stuk luider. Vervolgens kan je je muziek pauzeren via dezelfde manier waarop je hem aan hebt gezet. Je geluid blijft nu harder. Hoop dat het werkt (en dat je dit lees ofcourse) |
|
||||
|
||||
Citaat:
Moet je dit dan iedere keer doen of blijft dit zo werken voortaan?
|
||||
|
||||
Ik heb Navigon en het werkt perfect op de iPhone 4. Vooral in combinatie met de MioCarkit. Super combinatie.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Slecht geluid met oortje | tommetje138 | Muziek, foto & video | 2 | 30-03-11 09:33 |
Foto: slecht geluid iphone 4 als ik een video maak | michelleberg | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 21:00 |
Slecht geluid in auto | JeeWee | iPhone algemeen | 5 | 30-12-09 23:01 |
Muziek: slecht geluid, zelfs met oordopjes | Deborah | Muziek, foto & video | 14 | 05-03-09 13:37 |
Muziek: iPhone speaker&geluid, slecht of kapot? | edward007 | Muziek, foto & video | 16 | 09-11-07 22:31 |
|
|