Navigon USA zonder data? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik volgend jaar naar Florida ga ben ik van plan Navigon USA aan te schaffen voor mijn iPhone 4. Echter... kan ik in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Aangezien ik volgend jaar naar Florida ga ben ik van plan Navigon USA aan te schaffen voor mijn iPhone 4. Echter... kan ik in de USA navigeren zonder data-verbinding? Bedoel, kan ik navigeren als ik de navigon USA gekocht heb, met alleen de gps of heeft navigon ook data nodig??
bvd Chicco
|
![]() |
|
![]() Ja, dat kan. Navigon zal geen dataverbinding nodig hebben.
|
|
|||
|
|||
![]() Super, bedankt voor de snelle reactie
![]() |
![]() |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? | MCNO | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 13-09-10 16:20 |
Navigon: Navigon USA vind contacten niet | Breuf | iPhone Navigatie | 3 | 14-01-10 13:53 |
Navigatie zonder data kosten | webace | Archief | 1 | 19-12-09 20:43 |
welke autolader (zonder houder) i.c.m. navigon | mhoutman | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 07-10-09 23:45 |
iPhone 2g; Internetten zonder data-abonnement | Willem... | Overige providers Nederland | 6 | 01-06-09 12:32 |
|
|