Navigon USA zonder data? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Aangezien ik volgend jaar naar Florida ga ben ik van plan Navigon USA aan te schaffen voor mijn iPhone 4. Echter... kan ik in de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Navigon USA zonder data?
Aangezien ik volgend jaar naar Florida ga ben ik van plan Navigon USA aan te schaffen voor mijn iPhone 4. Echter... kan ik in de USA navigeren zonder data-verbinding? Bedoel, kan ik navigeren als ik de navigon USA gekocht heb, met alleen de gps of heeft navigon ook data nodig??
bvd Chicco
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ja, dat kan. Navigon zal geen dataverbinding nodig hebben.
|
|
|||
|
|||
Super, bedankt voor de snelle reactie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Goedkope oplossing voor DATA in USA en/of Canada? | MCNO | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 13-09-10 16:20 |
Navigon: Navigon USA vind contacten niet | Breuf | iPhone Navigatie | 3 | 14-01-10 13:53 |
Navigatie zonder data kosten | webace | Archief | 1 | 19-12-09 20:43 |
welke autolader (zonder houder) i.c.m. navigon | mhoutman | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 07-10-09 23:45 |
iPhone 2g; Internetten zonder data-abonnement | Willem... | Overige providers Nederland | 6 | 01-06-09 12:32 |
|
|