welke autolader (zonder houder) i.c.m. navigon discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik zoek een autolader die direct verbonden is met de sigaretten aansteker en zonder houder. de lader moet worden gebruikt i.c.m. navigon. ik lees verschillende ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
welke autolader (zonder houder) i.c.m. navigon
ik zoek een autolader die direct verbonden is met de sigaretten aansteker en zonder houder. de lader moet worden gebruikt i.c.m. navigon.
ik lees verschillende info waardoor ik aan het twijfelen ben geraakt. de een heeft het hier over een sterkte van 1000mA minimaal en de ander gebruikt een griffin powerjolt die minder geeft. gaarne jullie bevindingen met navigon. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke Brodit houder | Twix | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 12-02-11 12:23 |
Welke Autolader voor Iphone met apple bumper | naturel00 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 04-11-10 21:14 |
Hardware: Navigon houder icm iPhone 4 | Str8souljah | iPhone Navigatie | 7 | 05-10-10 02:56 |
Navigon houder iphone 4 adapter | Str8souljah | iPhone Navigatie | 1 | 25-09-10 00:26 |
Hardware: Geen geluid Navigon -> Carcomm-houder | iWilco | iPhone Navigatie | 5 | 23-08-09 19:36 |
|
|