Navigon: van B naar C rijden. discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zit thuis in plaats A en ik wil (via simulatie?) even kijken hoe ik van plaats B naar plaats C kan lopen en hoe ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Navigon: van B naar C rijden.
Ik zit thuis in plaats A en ik wil (via simulatie?) even kijken hoe ik van plaats B naar plaats C kan lopen en hoe lang ik daar over doe.
Is dat mogelijk? Ik kan wel via plaats B maar ik krijg het niet voor elkaar om in plaats B te beginnen. Met de TomTom lukte mij dat indertijd wel. Wat zie ik over het hoofd? (gratis versie van T-Mobiel) Laatst gewijzigd door Macbookto; 02-11-10 om 12:30. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je onderaan in de menu-tjes op "meer" drukt kun je een route aanmaken. Deze kun je, mits deze niet langer dan 100km is, simuleren.
|
|
||||
|
||||
Ah, dat hoop ik even te gaan proberen. Bedankt.
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik daar gewoon google maps voor.
Lekker snel en betrouwbaar. |
|
||||
|
||||
Tja, dat is ook een idee.
google maps werkt inderdaad zeer snel. Bedankt. Goede tip voor een beginneling zoals ik ben. Laatst gewijzigd door Macbookto; 04-11-10 om 00:33. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem met laden van Navigon van pc naar iphone | jeroenstaal40 | iTunes | 5 | 27-05-11 22:33 |
overzetten navigon van PC naar iphone 4 | awannl | iTunes | 2 | 21-12-10 02:06 |
Navigon overzetten van iPhone 3G naar 4 | Machael | iTunes | 6 | 22-11-10 21:49 |
|
|