//

Navigatie + Bellen in VS

Navigatie + Bellen in VS discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben in bezit van een iPhone 4 met een simonly KPN abonnement. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om tomtom ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 08-12-10, 10:20
LKmbnb LKmbnb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard Navigatie + Bellen in VS

Hallo,
Ik ben in bezit van een iPhone 4 met een simonly KPN abonnement. Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om tomtom US&Canada te gebruiken in de VS of dat dit geblokkeerd is om wat voor reden dan ook. Dataverbruik is heel duur (19,90/mb) dus dat zet ik zeker uit. In het hotel heb ik gratis Wi-Fi, dus veel zal ik niet hoeven te bellen, maar zou het eventueel mogelijk zijn een prepaid simonly te kopen en deze te gebruiken in de iPhone?

Misschien heel domme vragen, maar wil het gewoon zeker weten. Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-12-10, 10:48
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Navigatie is natuurlijk gewoon te gebruiken.

Je kunt, indien je iPhone simlockvrij is, een prepaid microsim aanschaffen. Maar je kunt ook gratis bellen via Wi-Fi (mbv Skype of Viber).
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
  #3  
Oud 08-12-10, 11:28
LKmbnb LKmbnb is offline
• iOS 4.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 4
Standaard

Tnx, dat is wat ik wilde weten. Ik zal idd gebruik gaan maken van Skype om naar Nederland te bellen. Natuurlijk is het ook handig om in de VS zelf te kunnen bellen naar hotels, restaurants, 911, etc. Mijn iPhone is idd simlock vrij, dus denk ik er zeker aan om een prepaid microsim aan te schaffen.
Bedankt voor de reactie.
  #4  
Oud 08-12-10, 13:39
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LKmbnb Bekijk bericht
Tnx, dat is wat ik wilde weten. Ik zal idd gebruik gaan maken van Skype om naar Nederland te bellen. Natuurlijk is het ook handig om in de VS zelf te kunnen bellen naar hotels, restaurants, 911, etc. Mijn iPhone is idd simlock vrij, dus denk ik er zeker aan om een prepaid microsim aan te schaffen.
Bedankt voor de reactie.
Als je een AT&T microsim aanschaft kun je die hier in Nederland wel verkopen. Denk dat er wel mensen zijn die er belang bij hebben ivm activeren van een AT&T simlocked iPhone. Maar dat terzijde.
  #5  
Oud 27-12-10, 12:35
maxmacs maxmacs is offline
• iOS 7.1.1
• 7.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

idd bellen gebruik skype, of koop een prepaid kaart bij AT&T met een tegoed van x dollar en je kan tegen lokale kosten bellen binnen de Us. microsim is alleen AT&T (zomer 2010) toen wij er waren. de navigatie USA&Canada (v1.5) werkt super, dit deed ik wel op m'n ipad. Zolang je de basis functies gebruikt zijn er geen 'datakosten'.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tijdens bellen per ongeluk iemand anders bellen escobarro iPhone algemeen 17 01-11-10 11:39
Navigatie i.c.m. bluetooth en bellen PaulSe iPhone Navigatie 2 05-08-09 08:34
Ik kan niet bellen of nummer invoeren om te bellen sahinkaptan iPhone algemeen 23 06-05-09 15:07

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.