iPhone Contacts in Navigon T-Mobile (free) gebruiken discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb me geregistreerd bij Navigon voor de gratis T-Mobile navigatie en zou dan 2 features van ze krijgen (staat bovenaan bij de in-app ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone Contacts in Navigon T-Mobile (free) gebruiken
Hallo,
Ik heb me geregistreerd bij Navigon voor de gratis T-Mobile navigatie en zou dan 2 features van ze krijgen (staat bovenaan bij de in-app purchase). 1 ervan is dat je direct bij je contacts (adresboek) kunt komen en dan daar naartoe kan navigeren. Maar ik zie nergens hoe ik dat kan instellen/activeren. Iemand ervaring mee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hoofdscherm > rechtsonder 'Meer' > 'Contacten'
Heb je je registratie wel geactiveerd door op de link in het toegestuurde mailtje te klikken? |
|
||||
|
||||
Heb geen optie "Meer" in m'n hoofdscherm. Kan nergens vinden waar ik kan inloggen met gebruikersnaam die ik heb aangemaakt.
Zal morgen een screenshot posten. Misschien gooi ik m er wel een keer af en probeer opnieuw... Bedankt! |
Labels |
navigon, t-mobile |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Navigon Mobile Naviagtor | stefanwillems | iPhone Apps | 2 | 16-02-11 14:45 |
Navigon T-Mobile herkent T-Mobile SIM kaart niet meer | riet333 | iPhone Navigatie | 11 | 13-01-11 17:09 |
T mobile Navigon update | JapieHendriks | iPhone Apps | 1 | 14-10-10 15:53 |
Navigon: Mobile Navigon iphone wachten met kopen | mvaal | iPhone Navigatie | 19 | 02-06-10 17:00 |
|
|