iPhone 4 Design Car Kit voor €33,89 discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Volg deze link voor de Navigon Design Car Kit voor slechts € 33,89 (en betaal geen verzendkosten): Navigon Car Kit Kfz-Halterung für Apple iPhone 4: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone 4 Design Car Kit voor €33,89
Volg deze link voor de Navigon Design Car Kit voor slechts €33,89 (en betaal geen verzendkosten): Navigon Car Kit Kfz-Halterung für Apple iPhone 4: Amazon.de: Computer & Zubehör
I know, de man met vier namen een bargainhunter? Ja, Joods als ik ben kwam ik op Amazon.de (omdat ik even geleden zo snel mogelijk de NAC-3 van Pioneer wilde ontvangen via een erkende retailer) toen ik op nog meer producten stuitte die werkelijk goedkoper zijn dan in Nederland... Tja, alles uit Duitsland is goed. Dus for those cointwisters, sla je slag!
DON'TFEEDTHEMODELS: ARTHURHOFMAN.COM Laatst gewijzigd door ARTHURHOFMANdotCOM; 17-12-10 om 03:16. Reden: Verkeerde prijs en URL... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? | pieterjanvh | iPhone accessoires en onderdelen | 137 | 31-08-11 12:46 |
TomTom car kit passend voor iPhone? | Pavaronnie | iPhone Navigatie | 5 | 27-02-10 06:23 |
|
|