Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste iPhone fans, Ik ben al even opzoek naar een goede autohouder of car kit voor de iPhone 4. Het aanbod is nog niet zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4?
Beste iPhone fans,
Ik ben al even opzoek naar een goede autohouder of car kit voor de iPhone 4. Het aanbod is nog niet zo groot aangezien de iPhone 4 nog vrij nieuw is. Maar alvast de vraag: Welke iPhone 4 auto houder gebruiken jullie? Zijn jullie er tevreden over? Voor en nadelen? Alvast bedankt voor jullie advies! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik ga de griffin windowseat Aux kopen hier te vinden.
lijkt me ideaal voor mij alleszins, ik heb een AUX-ingang bij men autoradio én het is ook te gebruiken met cases en dergelijke.. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Lijkt me vrij robuust en inderdaad compatibel met cases etc. Voor 30euro is dat zeker niet slecht ! |
|
|||
|
|||
ik gebruik de iphone 4 met de Nokia CK-7W Advanced Carkit. Werkt perfect via bluetooth! en wanneer je de nokiaknop ingedrukt houdt, begint voicecontrol. "Bel miep mekkert" zeg je dan.. iphone:"Miep Mekkert prive of mobiel" ik: "Mobiel". iPhone: bellen miep mekkert mobiel.. tuuuut....tuuuut
werkt mooi allemaal.. geen echo's e.d. omdat de echo onderdrukker net zoals bij de nokia toestellen in het toestel zit ipv de carkit. Bij de vorige iphone's kon dat nog wel eens problemen geven maar de iphone 4 dus niet! oja en een foeilelijke autohouder op je dashboard monteren is dus ook niet nodig.. gewoon in de zak houden. Laden? indien nodig koppel je em aan je sigarettenaansluiting en leg je em in het dashboardkastje. Ik snap dat niet... iedereen maar zo'n lelijke telefoonhouder in de auto.. Laatst gewijzigd door justrik; 11-08-10 om 23:22. |
|
||||
|
||||
Ik ben ook op zoek naar een goede autohouder voor de iPhone 4. Alle tips zijn welkom!
|
|
|||
|
|||
Ik ga parrot mki9200 carkit met brodit autohuoder kopen. Alleen wacht ik dat de problemen van 9200 met iOS4 zijn opgelost.
|
|
||||
|
||||
Heb maandag zo'n universele houder besteld op Dealextreme, zal hier posten hoe hij het doet eens ik hem ontvangen heb!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik had in het verleden de haicom autohouder voor mijn oude iPhone, heb nu die voor de iPhone 4 besteld.
Kost 19,95 met gratis verzending. Mooie kwaliteit en hij ziet er ook mooi uit. Linkje: Haicom Car Holder HI-168 iPhone 4 (4G) - iPhoneBuddy.nl - Uw vriend in iPhone accessoires |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dit valt dus goed mee? |
|
||||
|
||||
Citaat:
En heb je voor de iPhone 4 voldoende met een passieve houder om een goed gps-signaal te hebben voor navigatie? Waar vind ik een goeie autolader? Zijn de goedkope spullen op DealExtreme te vertrouwen? Ik heb deze nog liggen van bij mijn 3G, kan ik hiermee gewoon mijn iPhone 4 opladen in de auto? Vele vragen. Laatst gewijzigd door lolsmurf; 13-08-10 om 17:35. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Bij de vorige zat er een alcoholdoekje bij, dus neem aan hier ook. En hij is supermakkelijk om te draaien en kan dus ook alle kanten op. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Heb hem vandaag besteld, hoop dat hij er morgen is. Met mijn oude iPhone had ik geen problemen qua GPS, met de iPhone 4 moet ik even kijken. Iemand hier al ervaring mee? |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Daarnet even rondgereden in Halle en Sint-Pieters-Leeuw (België) en gps (Navigon) vond meteen een fix en de route zonder extra houder. Werkt dus perfect.
Citaat:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
ik zoek er ook nog eentje waar die stevig in vast blijft zitten en dan bedoel ik ook echt stevig want ik maak hem aan de spiegel van me scooter was en hij moet ook kunne opladen als kan heb sigaretten aansteker in gebouwd dus dat komt goed
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik deze in de auto
Kensington Power Port-houder voor iPhone en iPod - Apple Store (Nederland) maar ik vind het toch een gedoe met die kabels. Ik heb ook die van dealextreme met zuignap, maar die is een keer losgeschoten van de voorruit, dus die gebruik ik niet meer. Ook lopen dan de kabels ook nog eens over je dashboard, wat nog rommeliger is dan wanneer hij in de sigaretten-aansteker zit. ( die heb ik gekocht toen ik mijn 3gs nog had, weet niet eens of de 4g er wel in past) Laatst gewijzigd door Sultan; 14-08-10 om 20:57. |
|
|||
|
|||
MCA WindowSupport incl. Autolader voor iPhone 3GS / 3G : Auto
Dit is eens waar hebben voor je geld; als de iphone 4 wat te los zou zitten kan je dit wel aanpassen zodat deze goed vast zit dan. Je kan deze zowel aan de ruit als aan je rooster hangen, ideaal als je eens wil wisselen,altijd handig en je hebt er meteen een lader bij die eprfect werkt op de iphone 4 en ook goed werkt als de gps ofzo opstaat, simpel maar o zo goed. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? | Melvin18 | iPad Apps | 8 | 07-08-11 23:04 |
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? | darkmanx | Muziek, foto & video | 13 | 13-01-11 16:26 |
Navigon: iPhone 4 Design Car Kit voor €33,89 | ARTHURHOFMANdotCOM | iPhone Navigatie | 0 | 17-12-10 03:07 |
TomTom car kit passend voor iPhone? | Pavaronnie | iPhone Navigatie | 5 | 27-02-10 06:23 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
|
|