Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ? discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik ben van plan om mijn ipad op te hangen naast mijn bed en deze te gebruiken als wekker . Nu vroeg ik me ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Welke app voor iPad gebruiken jullie als wekker ?
Hallo,
Ik ben van plan om mijn ipad op te hangen naast mijn bed en deze te gebruiken als wekker . Nu vroeg ik me af wat jullie het beste alarm/wekker/klok app vinden. Ik heb er nu wel wat gedownload maar vind het vaak erg fel zijn (zodat kamer verlicht is !!). Dus mijn vraag aan jullie welke app gebruiken jullie of moet ik er gewoon aan wennen ? Bedankt voor jullie tips ! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alarm Clock
|
|
|||
|
|||
Ik zou WallTimes van Vogel gebruiken.
Is gratis, zeer mooi en handig en voor 's nachts gedimd. |
|
|||
|
|||
Living Earth! Alleen de verschillende wekgeluiden zijn al super, laat staan wat je er allemaal nog meer bij krijgt
|
|
|||
|
|||
Om gewekt te worden gebruik ik ooTunes, inderdaad een (prachtige) app met internetradio en je kan dan met een vooargekozen muziekje (naar keuze van ipod of internetradio) wakker worden dan met een irritant wekkergeluid...
Het bevalt me uitstekend! |
|
||||
|
||||
Heb je geen iPod touch of iPhone, ik wordt al 147 dagen heerlijk wakker met de App Sleep Cycle alarm clock, muziek naar eigen keuze, deze kan ook op je iPad, maar weet niet of dat handig is, want je moet hem in je bed leggen
Sleep Cycle alarm clock voor iPhone, iPod touch en iPad in de iTunes App Store . |
|
||||
|
||||
Nightstand Central voor iPad.
Werkt prima, allerlei geluiden, maar ook je eigen muziek. Scherm kan gewoon uit zodat je ook geen last hebt van fel licht. |
|
|||
|
|||
iHome + Sleep
|
|
|||
|
|||
Ik gebruikte Super Clock. Totdat hij ineens een uur achterliep! Da's lekker... Na opnieuw opstarten liep hij weer gelijk. Dat schiet niet op natuurlijk.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone als remote gebruiken voor ipad | Kaasschaaf | iPad Apps | 11 | 24-03-13 23:49 |
Welke autohouder/car kit gebruiken jullie voor de iPhone 4? | pieterjanvh | iPhone accessoires en onderdelen | 137 | 31-08-11 12:46 |
Muziek: Welke geluidskwaliteit gebruiken jullie ? | darkmanx | Muziek, foto & video | 13 | 13-01-11 16:26 |
iPad als wekker gebruiken | baart | iPad algemeen | 1 | 08-09-10 12:02 |
Welke apps gebruiken jullie op de iPhone? | Eduard | Jailbreak apps en thema's | 232 | 15-12-09 01:00 |
|
|