uitzending gemist discussie in iPad Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb de app. "uitzending gemist" op mijn iPad2 gedownload,maar als ik deze wil openen verschijnt er een zwart scherm wat gelijk weer terug valt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
uitzending gemist
ik heb de app. "uitzending gemist" op mijn iPad2 gedownload,maar als ik deze wil openen verschijnt er een zwart scherm wat gelijk weer terug valt in de App., ik krijg geen "uitzending gemist"te zien.
Kan hem ook niet opnieuw downloaden omdat "Apple Store" zegt dat deze App alreeds is gedownload, wat te doen?? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je de iPad al eens heropgestart of heb je al eens een harde reset gedaan? De app kan je ook simpel herinstalleren door die eerst te verwijderen van je iPad en dan opnieuw uit de App Store te halen.
|
|
|||
|
|||
Ik had hetzelfde probleem.
Ik heb de app gedeïnstalleerd. De Ipad uitgezet en weer aangezet. Vervolgens weer teruggegaan naar de Appstore en de app opnieuw gedownload. Nu werkt de app weer zoals het hoort. Succes ermee! Groet, Frank. |
|
|||
|
|||
thanx Frank, het werkte gelijk, nogmaals bedankt, Abaan.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Uitzending gemist downloaden | WDJ | Muziek, foto & video | 3 | 18-11-10 16:46 |
Uitzending Gemist | Dash8 | iPhone Apps | 165 | 08-07-10 21:20 |
uitzending gemist via TV landscape | emonty | iPhone Apps | 8 | 11-02-10 00:50 |
|
|