//

Nieuwe navigatie

Nieuwe navigatie discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben op zoek naar een navigatie, Nu kan ik er wel een kopen voor mijn iphone (tomtom) maar die kost mij €80 of €90. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 30-01-11, 14:17
Aartmans Aartmans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard Nieuwe navigatie

Ik ben op zoek naar een navigatie, Nu kan ik er wel een kopen voor mijn iphone (tomtom) maar die kost mij €80 of €90. Maar als ik er een paar tientje bij doe heb ik ook een los systeem. Maar mijn vraag is of er ook andere navigatie is die een stuk goedkoper is en die goed werkt. Hij moet mij van de zomer naar Liechtenstein brengen en dus ook door Oostenrijk.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 30-01-11, 14:30
woei woei is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 15
Standaard

Ik zou gewoon even dan op kieskeurig kijken, prijsfilter instellen en voila?

Persoonlijk zou ik ook wachten of er niet toevallig weer een aanbieding van de navigatie software langskomt, bv Navigion voor 50/70 euro oid. Makkelijker om een apperaatje mee te nemen dan weer een apart iets en lader en dergelijke.
  #3  
Oud 30-01-11, 17:44
Aartmans Aartmans is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 17
Standaard

Ik ben toch maar voor een los systeem gegaan. Ik had ook wel software van tomtom kunnen kopen, maar ik niet weet of ik na mijn iphone 4 nog wel weer een iphone neem.
En met een los apparaat weet ik gewoon dat ik die over 4 jaar nog wel heb (als hij niet stuk gaat natuurlijk)
  #4  
Oud 30-01-11, 23:38
vpnf82 vpnf82 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 6
Standaard

edit.......verwijderd.

Laatst gewijzigd door vpnf82; 30-01-11 om 23:42.
  #5  
Oud 31-01-11, 12:47
iMarnick iMarnick is offline
• iOS 6.1.6
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 49
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aartmans Bekijk bericht
Ik ben toch maar voor een los systeem gegaan. Ik had ook wel software van tomtom kunnen kopen, maar ik niet weet of ik na mijn iphone 4 nog wel weer een iphone neem.
En met een los apparaat weet ik gewoon dat ik die over 4 jaar nog wel heb (als hij niet stuk gaat natuurlijk)
Het is jouw keuze natuurlijk.
Ik heb 4 jaar lang losse GPS gehad van Garmin. Na het eerste jaar heb ik een kaartupdate gedaan. Was toen extra huisnummers toegevoegd voor België dus was wel de moeite om nieuwe kaarten te hebben. De eerste update is altijd gratis. Je krijgt dan een cd rom. En dan de hele installatie doen. Daarna geen updates meer gedaan. Wordt ook niet meer ondersteund.
Je blijft zitten met oud materiaal. Nu heb ik een jaar een iPhone en ook geprofiteerd van de actie van Navigon de Europa versie aan te schaffen voor 45€. Leuk is nu dat je echt gratis updates krijgt. Denk aan Google Search, rijstrookassisentie, .. Zaken die nooit in men oude GPS zitten.
Iedereen weet dat een toestel kan stuk gaan. Wel, bij mijn oude GPS werkt de luidspreker niet meer. Is nu mijn gsm vb stuk, je hebt altijd de software nog. Er zijn zelfs mensen die elk jaar een nieuwe iPhone kopen. Ik hou het zeker nog 3 jaar uit. (hopen dat die zolang meegaat maar ben er zorgzaam voor) en wat heb je dan, een nieuwe gsm en eigenlijk gratis navigatie want die heb je al. Allez is mijn mening. Ik heb graag alles in één.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:17.