TomTom Wireless GPS (9821x) met iPhone discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Sinds de Update naar 4.2.1 heb ik geen gps signaal meer, bij meerdere bekend, nu heb ik van een vorige telefoon een bluetooth gps ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
TomTom Wireless GPS (9821x) met iPhone
Hoi,
Sinds de Update naar 4.2.1 heb ik geen gps signaal meer, bij meerdere bekend, nu heb ik van een vorige telefoon een bluetooth gps ontvanger 'over' (de telefoon met alle toebehoren is gejat maar de gps ontvanger heb ik nog) ik dacht dat mijn iPhone het gps signaal van deze bluetooth ontvanger wel kon 'opvangen' maar schijn bedriegt,, weet iemand of ik dan een aparte app moet downloaden waardoor mijn iphone de gps ontvanger wel herkend..? Specs: iPhone 3gs 4.2.1 TomTom Europe TomTom Wireless GPS (9821x) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat probleem heb ik ook met de gps.
Had al 4.2.1 en nu pas gps geprobeerd. Google maps doet het wel. Met tomtom en igo nix??? Is hier al een oplossing voor??? |
|
|||
|
|||
Met BTstack gps van Cydia werkt het bij mij op zowel tomtom als navigon. (full package $ 5,00)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen GPS singnaal meer met en zonder TOMTOm carkit holder | robel2011 | iPhone Navigatie | 1 | 20-03-11 17:16 |
tomtom geen gps signaal | Mad Hankey | iPhone Navigatie | 11 | 01-04-10 19:40 |
TomTom: gps via tomtom carkit of iphone. | tazzie001 | iPhone Navigatie | 8 | 08-02-10 14:33 |
GPS nieuw in iPhone 3G / Alles over A-GPS / TomTom al op de iPhone | jeremy14 | iPhone Navigatie | 107 | 31-08-09 00:54 |
|
|