geen spraak via bluetooth radio discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mede iphone liefhebbers, ik heb na een lange tijd weer tomtom op mijn iphone. nu heb ik mijn iphone altijd gekoppelt via bluethoot aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen spraak via bluetooth radio
Hey mede iphone liefhebbers, ik heb na een lange tijd weer tomtom op mijn iphone. nu heb ik mijn iphone altijd gekoppelt via bluethoot aan mijn pioneer deh-6100BT radio, zodat ik handsfree kan bellen. hij ondersteunt volledig de iphone en ik kan bellen en gebeld worden via de radio. Fantastisch dus!
maar.. (er is altijd een maar hé ) als ik nu tomtom aanzet dan zou ik graag mijn spraak aanwijzingen ook via de radio, als ik gebeld word valt de muziek weg, maar als er een spraak aanwijzing komt niet. Echter, als ik de radio op Bluetooth audio zet, dan krijg ik wel alle spraak aanwijzingen binnen van de tomtom, ik kan dan ook een liedje en al aanzetten en luisteren. maar ik zou graag als ik mijn normale radio aan heb ook onderdrukken hebben en de spraak aanwijzing, is dit mogelijk? jailbreak is me allemaal geen probleem dat heb ik allang |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
instellingen - audio - stemvolume inschakelen geprobeerd?
|
|
|||
|
|||
Bluetooth en Tomtom
Ik heb hetzelfde probleem. Al een oplossing gevonden?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Zoals gezegd heb ik hetzelfde probleem. Wat ik mij nog kan herinneren van mijn iPhone 3 met dezelfde radio was dat na een software update het afluisteren van de voicemail niet meer werkte op de oude manier. Eerst was dat gewoon op de voicemail knop klikken en je hoorde de berichten via de radio. Na de update moest je de radio op BT zetten om het te horen.
Christiaan |
Labels |
audio, bluetooth, radio, spraak, tomtom |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphione icm carkit/radio dock en bluetooth | basset | iPhone accessoires en onderdelen | 8 | 15-12-10 18:51 |
Iphone verbind niet met bluetooth radio. | FreakoW | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 02-10-10 20:20 |
tijdens bellen geen spraak | jmv1960 | iPhone algemeen | 16 | 29-07-10 13:53 |
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio | partyfart | iPhone algemeen | 25 | 15-12-09 12:30 |
muziek via bluetooth radio | elisa9180 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 31-10-09 23:05 |
|
|