//

geen spraak via bluetooth radio

geen spraak via bluetooth radio discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey mede iphone liefhebbers, ik heb na een lange tijd weer tomtom op mijn iphone. nu heb ik mijn iphone altijd gekoppelt via bluethoot aan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 03-11-10, 23:25
fedor07 fedor07 is offline
• iOS 5.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 67
Red face geen spraak via bluetooth radio

Hey mede iphone liefhebbers, ik heb na een lange tijd weer tomtom op mijn iphone. nu heb ik mijn iphone altijd gekoppelt via bluethoot aan mijn pioneer deh-6100BT radio, zodat ik handsfree kan bellen. hij ondersteunt volledig de iphone en ik kan bellen en gebeld worden via de radio. Fantastisch dus!

maar.. (er is altijd een maar hé )

als ik nu tomtom aanzet dan zou ik graag mijn spraak aanwijzingen ook via de radio, als ik gebeld word valt de muziek weg, maar als er een spraak aanwijzing komt niet. Echter, als ik de radio op Bluetooth audio zet, dan krijg ik wel alle spraak aanwijzingen binnen van de tomtom, ik kan dan ook een liedje en al aanzetten en luisteren. maar ik zou graag als ik mijn normale radio aan heb ook onderdrukken hebben en de spraak aanwijzing, is dit mogelijk?

jailbreak is me allemaal geen probleem dat heb ik allang
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 07-11-10, 12:51
nicow101 nicow101 is offline
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2010
Berichten: 6
Standaard

instellingen - audio - stemvolume inschakelen geprobeerd?
  #3  
Oud 09-05-11, 18:15
christiaanjanssen christiaanjanssen is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard Bluetooth en Tomtom

Ik heb hetzelfde probleem. Al een oplossing gevonden?
  #4  
Oud 28-08-11, 11:09
gozertje gozertje is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 3
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fedor07 Bekijk bericht
Hey mede iphone liefhebbers, ik heb na een lange tijd weer tomtom op mijn iphone. nu heb ik mijn iphone altijd gekoppelt via bluethoot aan mijn pioneer deh-6100BT radio, zodat ik handsfree kan bellen. hij ondersteunt volledig de iphone en ik kan bellen en gebeld worden via de radio. Fantastisch dus!

maar.. (er is altijd een maar hé )

als ik nu tomtom aanzet dan zou ik graag mijn spraak aanwijzingen ook via de radio, als ik gebeld word valt de muziek weg, maar als er een spraak aanwijzing komt niet. Echter, als ik de radio op Bluetooth audio zet, dan krijg ik wel alle spraak aanwijzingen binnen van de tomtom, ik kan dan ook een liedje en al aanzetten en luisteren. maar ik zou graag als ik mijn normale radio aan heb ook onderdrukken hebben en de spraak aanwijzing, is dit mogelijk?

jailbreak is me allemaal geen probleem dat heb ik allang
ik heb een JVC met ingebouwde carkit en volgens mij kan het niet wat jij wil. Je kiest namelijk de source voor je muziek. Dus als jij radio luistert dan gebruikt hij je Bt alleen voor gespreken. Als je muziek van je iphone wilt horen dan kies je BT. de aanwijzingen komen dan ook door omdat het op je iphone gezien wordt als muziek. Bellen is iets anders dan muziek luisteren omdat hij dan in je iphone omschakeld.
  #5  
Oud 28-08-11, 12:43
christiaanjanssen christiaanjanssen is offline
• iOS 4.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2007
Berichten: 10
Standaard

Zoals gezegd heb ik hetzelfde probleem. Wat ik mij nog kan herinneren van mijn iPhone 3 met dezelfde radio was dat na een software update het afluisteren van de voicemail niet meer werkte op de oude manier. Eerst was dat gewoon op de voicemail knop klikken en je hoorde de berichten via de radio. Na de update moest je de radio op BT zetten om het te horen.

Christiaan
Reageren

Labels
audio, bluetooth, radio, spraak, tomtom



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphione icm carkit/radio dock en bluetooth basset iPhone accessoires en onderdelen 8 15-12-10 18:51
Iphone verbind niet met bluetooth radio. FreakoW iPhone accessoires en onderdelen 1 02-10-10 20:20
tijdens bellen geen spraak jmv1960 iPhone algemeen 16 29-07-10 13:53
Bluetooth functie van iPhone met bluetooth radio partyfart iPhone algemeen 25 15-12-09 12:30
muziek via bluetooth radio elisa9180 iPhone accessoires en onderdelen 4 31-10-09 23:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32.