//

TomTom snelle Multi-Oplader

TomTom snelle Multi-Oplader discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) TomTom snelle Multi-Oplader Ik heb deze autolader voor de iphone en ipad en andere toestellen uiteraard gisteren gekocht en heel tevreden van. Ik heb nog ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-04-11, 14:58
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard TomTom snelle Multi-Oplader

TomTom snelle Multi-Oplader

Ik heb deze autolader voor de iphone en ipad en andere toestellen uiteraard gisteren gekocht en heel tevreden van.
Ik heb nog niet alles kunnen testen maar de belangrijkste test voor mij was: klopt het echt wel dat die ene usb ingang sneller oplaad dan de normale en dan vele andere autoladers die er op de markt zijn en mijn antwoord is JA, de kleine en korte tests die ik heb gedaan zeggen meteen meer dan genoeg.

Op 5min opladen in de gewone usb ingang van de autolader behaalde deze ong 2%

Met die snelle usb ingang waar tomtom het over heeft behaalde ik op 5min bijna 5%, het scheelde niet zoveel.

Dat is bijna 3% verschil op 5min tijd, de snellere usb ingang is dus ook weldegelijk minstens het dubbele sneller in het opladen van je iphone.
Met de ipad heb ik nog niet getest maar dat zal denk ik wel ong hetzelfde resultaat geven.

Houd er wel rekening mee het maar 1 usb ingang is die sneller oplaad, de andere + dat groot gat waar je ook een stekker kan insteken zijn de normale snelheden die je behaalt.

Voordeel zou ook zijn dat als je 2 of 3 toestellen aansluit je de exacte snelheden blijft aanhouden, bij vele andere autoladers delen ze de werkelijke snelheid door 2-3 dan.

Tomtom verdient voor mij een dikke pluim en 25 euro vind ik niet duur.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 22-04-11, 23:24
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Iedereen rij hier mee den velo? .
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
snelle hulp gevraagt !! PearLRoX iPhone algemeen 0 29-03-10 23:48
Multi tasken Dr.Fer iPhone algemeen 3 10-06-09 14:41
iPhone: Snelle jailbreak Eirick Jailbreak 1 29-05-09 13:58
snelle vraag jordiavp Archief 1 05-01-09 19:47

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:27.