//

TOMTOM 1.7 update MET hdTraffic

TOMTOM 1.7 update MET hdTraffic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door NJ8 Dagelijks. Ik heb een my2011 Audi A4 met fabrieksnavi, maar die navi gebruik ik niet, omdat ik over het algemeen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Navigatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-05-11, 12:31
rpy rpy is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 2
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door NJ8 Bekijk bericht
Dagelijks. Ik heb een my2011 Audi A4 met fabrieksnavi, maar die navi gebruik ik niet, omdat ik over het algemeen zeer tevreden ben over de kwaliteit en mogelijkheden van de tomtom app. Als het werkt is hdtraffic een zegen. En als mobiele flitsers straks weer gaan werken is de app weer beter geworden, en loopt tomtom weer voor op de rest. Maar sommige onderdelen van de bedrijfvoering, zoals de customer service afdeling moet gewoon beter.
Hetzelfde hier, maar dan in een V70. TMC is net zoiets als lange termijn weersvoorspelling. Soms klopt het ...
HD Traffic is geen wondermiddel. File is file, en soms moet je gewoon achter aan sluiten. Maar het gebeurt ook dat TT mij een kwartier reistijd bespaart. En dat is me die 2,50 per maand wel waard...
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 06-05-11, 12:55
Pulletje Pulletje is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2010
Berichten: 9
Standaard

Inderdaad. Na de update werkt alles weer naar behoren. En als extraatje de flitsservice!! Weet iemand welke bron ze gebruiken?
  #23  
Oud 07-05-11, 17:52
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Heeft iemand die al grondig getest ondertussen?
TT zegt bv dat als je eens de app geopent hebt en onderaan laat staan dat je niet eens een adres moet ingeven om toch de flitspaal en mobiele radars te horen? Werkt dat echt zoals ze zeggen? Heeft iemand ook al een mobiele radar tegen gekomen en was het oke?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Tomtom crasht na update naar versie 1.6 jroels iPhone Navigatie 35 30-12-11 23:41
Na TomTom update ben ik mijn mappen kwijt 3GSMGroup iPhone Navigatie 1 27-12-10 15:54
TomTom app weg na update naar iOS 4.2 Striki1990 iPhone Apps 7 25-11-10 14:32
update tomtom via iTunes op iPhone zetten icufrans Archief 5 24-03-10 11:33
Update Tomtom lidyalt Archief 13 19-03-10 22:06

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:27.