Kost navigatie geld in het buitenland? discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ga voor het eerst met Iphone 4 naar het buitenland, met Navigon/Europa; nu hoor ik dat dit geld gaat kosten; heeft te maken met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kost navigatie geld in het buitenland?
Ik ga voor het eerst met Iphone 4 naar het buitenland, met Navigon/Europa; nu hoor ik dat dit geld gaat kosten; heeft te maken met wel of niet uitschakelen van dataroaming; wie weet het antwoord, bij voorbaat dank.
Groet Henk Vos |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Navigeren via GPS (met Navigon) kost geen extra geld in het buitenland. Ga je daarnaast in Navigon ook nog steeds de file informatie binnen halen, dan kost dat geld want dan wordt er steeds data opgehaald via je provider. Beste is gewoon dataroaming in de instellingen op uit te zetten.
|
|||
|
|||
Dank, duidelijk. Morgen op weg naar Kroatie.
Groet Henk Vos |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kost tetheren extra geld? | bramiphone | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-08-10 12:15 |
TomTom: Kost LiveTraffic geld? | srgnn-38 | iPhone Navigatie | 7 | 14-08-10 00:05 |
Hardware: Kost GPS geld? | andreasksv | iPhone Navigatie | 45 | 27-06-10 12:55 |
iPhone 3GS: Jailbroken. Internet kost geld? | bugmenot2 | Unlock | 5 | 01-04-10 10:03 |
Bitesms Kost Geld? | chabirx | Archief | 1 | 10-08-09 12:19 |
|
|