Tomtom flitsers en traffic discussie in iPhone Navigatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb volledig mijn iphone moeten herstellen als nieuwe iphone maar ik heb voor 1 jaar betaald voor alles; moet ik nu herstelaankoop nemen of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tomtom flitsers en traffic
Ik heb volledig mijn iphone moeten herstellen als nieuwe iphone maar ik heb voor 1 jaar betaald voor alles; moet ik nu herstelaankoop nemen of mag ik het me toch riskeren om nogmaals op de 29,95 euro te klikken zolas je bij appes ook kan doen en er dan verschijnt dat je het al aangekocht hebt? Ik wil geen risico neme nu en dan mee de miserie zitten.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat hangt er vanaf welk type In-App purchase TomTom gekozen heeft.
Kun je waarschijnlijk het beste even bij ze navragen... |
|
|||
|
|||
Er moet toch hier 1 iemand het weten .
Ik heb het me geriskeerd om herstel aankoop te doen maar voorlopig lukt het niet, verbing enzo die niet echt wil lukken. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 16 augustus 2011 om 22:35 ---------- Toch maar geriskeerd en herstel aankoop gedaan en deze keer wel gelukt, het werkt bij TT dus op deze manier, mss wel interessant voor andere mensen die dit zoals mij nog nie wisten . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom, Traffic & IQ Routes ... | tychop | iPhone Apps | 0 | 17-06-10 21:40 |
Laadprobleem Tomtom + 3G traffic | RudydG | iPhone Navigatie | 1 | 03-06-10 10:13 |
TomTom: TomTom HD-Traffic | lapje | iPhone Navigatie | 11 | 26-05-10 19:44 |
|
|