Gezocht: TomTom carkit iPhone 4 adapter discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, heeft er iemand toevallig een iPhone 4 adapter voor de TomTom carkit over en zou deze willen opsturen naar mij? kosten worden natuurlijk vergoed! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gezocht: TomTom carkit iPhone 4 adapter
Hoi,
heeft er iemand toevallig een iPhone 4 adapter voor de TomTom carkit over en zou deze willen opsturen naar mij? kosten worden natuurlijk vergoed! Het gaat om dat plastic rechthoekje die je in de carkit moet plaatsen. Ik heb dus al een carkit Alvast hartelijk bedankt, Martijn Laatst gewijzigd door mduijm02; 30-10-11 om 14:39. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bellen met TT en die sturen je er eentje gratis op. Tenminste dat hebben ze bij mij gedaan.
|
|
|||
|
|||
Hoi,
Okido, ik zag dat de actie was afgelopen, dus was bang niet meer leverbaar. Wanneer heb je dat gedaan? thanks! |
|
|||
|
|||
Paar weekjes geleden nog voor collega. Je zult dan wel even een kopie van je aankoopbewijs moeten sturen.
|
|
|||
|
|||
keurig afgehandeld door TomTom, een e-mail gekregen met daarin goed uitgelegd hoe ik de nieuwe adapter kon ontvangen. Ik wacht nu op het pakketje
bedankt voor je hulp! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Tomtom carkit iPhone 4 adapter | Denneke | iPhone Navigatie | 13 | 02-07-11 12:35 |
Hardware: TomTom iPhone 4 adapter | Mr.Bluestar | iPhone Navigatie | 34 | 21-11-10 16:55 |
TomTom: ervaring tomtom i.c.m handsfree bellen via carkit van tomtom | ross | iPhone Navigatie | 3 | 09-10-08 23:33 |
|
|