Oortelefoontjes 4S vs 3GS discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn de oortelefoontjes van de 4S hetzelfde als de oortelefoontjes van de 3GS. Ik heb namelijk mijn 3GS verkocht en wil er de (ongebruikte) oortelefoontjes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Oortelefoontjes 4S vs 3GS
Zijn de oortelefoontjes van de 4S hetzelfde als de oortelefoontjes van de 3GS. Ik heb namelijk mijn 3GS verkocht en wil er de (ongebruikte) oortelefoontjes van de 4S bij doen. Ik luister toch niet zoveel naar muziek. Natuurlijk doe ik dit alleen als ze niet beter zijn
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik meen gelezen te hebben dat de nieuwste oortelefoontjes iets degelijker zijn qua aansluitingen en bekabeling. Kan het zo niet terugvinden, maar stond denk ik in de review van de 4S. Over de (verbetering van de) geluidskwaliteit kan ik me niks herinneren.
Mijn advies: doe de nieuwe bij de te verkopen telefoon, wel zo hygiënisch
|
|||
|
|||
Ja, je hebt gelijk. Dat is ook de reden waarom ik ze erbij wil doen!
Ik vroeg me alleen af of er een verschil in zit. |
|
||||
|
||||
Nee verder geen verschil qua design.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Backup Itunes van 3gs 16gb naar 3gs 8gb | Itoon | iTunes | 4 | 31-07-10 16:12 |
16g 3GS org. siml. vrij VS 32g 3GS jailbreak | djaell | Koopinformatie Nederland | 4 | 30-09-09 11:31 |
Verlengkabel voor iPhone oortelefoontjes? | evert | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 20-09-09 22:29 |
Oortelefoontjes +toch geluid | bballjunkie | iPhone algemeen | 1 | 05-11-08 16:37 |
|
|