Kortingscodes zagg.com te geef! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb enkele kortingscodes ontvangen voor zagg.com; -25%: ozp70nds ozp7fnda This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kortingscodes zagg.com te geef!
Ik heb enkele kortingscodes ontvangen voor zagg.com;
-25%: ozp70nds ozp7fnda This is a limited time offer so please check out ZAGG.com before it expires on November 16th, 2011 at Midnight MST (GMT -0700). Had een Zaggshield op mn HTC, heel tevreden van! Eergisteren eentje op mijn i4 gehangen, ook in orde, helaas werkt die dan niet meer met de Sena Ultraslim Maar dus, bij deze! Heel tevreden en snelle shipping, had zelf 20% korting en betaalde inclusief shipping 16,78 EUR voor mijn Shield! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Goed idee, dit draadje! Ik bestelde er 2 jaar geleden ook 1 met een kortingscode uit een draadje op tweakers.
|
|
||||
|
||||
Deze code geldt neem ik aan voor het hele assortiment? Zijn die Zaggshields trouwens het geld waard? 25 Dollar voor de complete set is niet echt goedkoop te noemen vergeleken met de paar dollar die je op Ebay of Dealextreme betaalt.
|
|
|||
|
|||
Erg gaaf. Echter als je geen paypall rekening en creditcard hebt wordt het moeilijk.
Ik wilde namelijk graag de zwarte leren cover bestellen. Maar ja helaas. Iemand anders een idee?? Ik wil namelijk vanwege internet oplichting geen paypaal en creditcard meer. |
|
||||
|
||||
Ik heb nooit zelf de onkosten hoeven betalen van paypal / creditcard fraude, noch die van m'n bank. Je wordt toch altijd schadeloos gesteld....
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En ander soort misbruik zoals wanneer je nummer wordt gestolen wordt gewoon door de uitgevende instantie vergoed. |
|
|||
|
|||
Hoop dat er wat mensen hebben kunnen genieten van mijn kortingscodes!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
50% Korting op alle producten van Zagg.com! | Cdrazar | iPhone accessoires en onderdelen | 29 | 19-01-11 09:19 |
invisibleSHIELD van ZAGG | VdSteen | iPhone algemeen | 169 | 04-01-11 19:12 |
Deathgrip in ZAGG Invisible Shield | I-Travel | iPhone algemeen | 13 | 17-08-10 18:44 |
ZAGG Invisible shield | francebramie | iPad algemeen | 5 | 21-07-10 22:03 |
korting codes zagg.com!!! | bako | Chat en geruchten | 0 | 26-02-09 21:16 |
|
|