50% Korting op alle producten van Zagg.com! discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hee mensen! Ik zat wat rond te surfen op google, en las wat reviews van de INvisble Shield voor de iPhone 3G, wat bleek. Een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
50% Korting op alle producten van Zagg.com! Waaronder Invisible Shield
Hee mensen!
Ik zat wat rond te surfen op google, en las wat reviews van de INvisble Shield voor de iPhone 3G, wat bleek. Een persoon die wat erover typte wist een code voor de Zagg.com site waarmee je op je gehele 'winkelkarrentje' 50% korting kreeg. Dus ik stuurde een PM naar die man/(vrouw?) en ik kreeg de code! Dus ik ging direct naar Zagg.com en voegde 2 maal een Invisible Shield voor de iPhone 3G aan me 'winkelkarretje' toe (1 voor mezelf, en 1 voor me broer) Per stuk kosten die $24,95 x2 is dus $49,90. Ik voer de code in, en Jawel! me totale kosten werden met 50% verlaagd! Het werkt echt, ik heb dus 2 Invisble Shields bestel voor maar $24,95! En nou zit iedereen te denken... WAT IS DIE CODE DAN... nou vooruit ik gun jullie ook 50% korting De Code is: SHOWSP09 kopieer hem en vul hem op de site in (er staat ergens 'discount code' ofzo. (dacht ergens links van de totaalprijs). Ik zou niet weten hoelang het duurt voordat de administratie van de site dit doorheeft. Maar was je nog van plan iets van de site te bestellen, zou ik maar snel opschieten denk ik ? Mij is het in ieder geval gelukt en ik ben de gelukkige eigenaar van 2 invisble Shields van Zagg. 2 voor de prijs van 1 *ghehe*. Ik hoop dat het voor jullie ook werkt! Veel succes! Gr. Christiaan Laatst gewijzigd door Cdrazar; 09-01-09 om 19:42. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Yip het werkt! Ik heb me net een set besteld. Bedankt hiervoor!
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Het lukt nog!!
Net 2 Zbuds earphones besteld voor de prijs van 1 Nu maar hopen dat de douane niet teveel wilt ontvangen!!! |
|
||||
|
||||
OOOJEEE! Hopen dat ze het maandag nog niet doorhebben, ik ga dan waarschijnlijk V-Moda's bestellen!!!
|
|||
|
|||
Wat ik me afvraag: hebben die budds nou dezelfde functionaliteit als de originele iphone headset (mbt het aannemen en voeren van gesprekken?). Ik kan dat niet duidelijk uit de site halen, weet jij het soms?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
blijkbaar wel,maar het voeren van gesprekken blijkt wel wennen geblazen! Omdat ze het omgevingsgeluid zo goed blokkeren |
|
|||
|
|||
OPGELET!
De kortings code is maar geldig tot 19 januari!!! Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
heb besteld,
een extra reserve iphone3g body shield, $24,95 een nintendo ds lite full body shield, $24,95 Apple iPod nano 3rd Gen (Full Body) a $19,95 na de code 50% discoount $34,93 = 26 euroootjes.. dus het werkt nu op 17e nog steeds. groetjes biyazen. |
|
|||
|
|||
yes, het werkt nog, merci voor de tip
ben benieuw naar de kwaliteit van de invisible shield |
|
|||
|
|||
Zojuist ook een bestellinkje gedaan voor 1/2 prijs
|
|
|||
|
|||
ik wil eigenlijk de zaggphone ook bestellen..maar is het degelijk.? iemand enig ervaring en hoe is de sound.?
ik hoop op een spoedig antwoord nu ik nog voordelig kan bestellen. groetjes |
|
|||
|
|||
Wegens succes site eruit?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Hier opent ie niet meer.. wilde gaan betalen
hij is er weer! |
|
|||
|
|||
bedankt !! Vlug ook 2 setjes besteld !!
|
|
|||
|
|||
heb ook nog ff gauw 2 setjes besteld en In ear headphones en nu ook nog voor de 1/2 prijs 50 eurotjes...koopie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
invisibleSHIELD van ZAGG | VdSteen | iPhone algemeen | 169 | 04-01-11 19:12 |
korting codes zagg.com!!! | bako | Chat en geruchten | 0 | 26-02-09 21:16 |
|
|